Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@23:43:17 GMT

آمریکارکوردمرگ‌ومیر روزانه راشکست

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۹۸۸۵

آمریکا با ثبت بیش از یکهزار و ۲۰۰ فوت ناشی از کرونا در یک روز، رکورد مرگ‌ومیر روزانه بر اثر این ویروس را شکست. ناطقان:  شبکه خبری سی‌ان‌ان بامداد یکشنبه گزارش داد که براساس داده‌های دانشگاه جانز هاپکینز، ظرف ۲۴ ساعت گذشته در سراسر آمریکا یک‌هزار و ۲۲۴ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند که بیشتر آمار مرگ‌ومیر روزانه تاکنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روز جمعه که آمریکا بیشتر مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در یک روز ثبت کرد، یکهزار و ۹۴ مورد فوتی ثبت شده بود، اما آمار امروز (شنبه )رکورد روز جمعه را نیز پشت سر گذاشت.

تاکنون ۸ هزار و ۳۷۶ نفر براثر ابتلا به کرونا در آمریکا جان باخته‌اند و این کشور از این لحاظ پس از ایتالیا و اسپانیا در رده سوم میان کشورهای جهان قرار دارد.

سرعت شیوع ویروس کرونا در آمریکا به قدری شدت یافته که این کشور ظرف ۸ روز گذشته شاهد ۳ برابر شدن شمار مبتلایان به این ویروس بود.

اکنون دست کم ۳۱۱ هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا هستند و تنها ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر تاکنون بهبوده یافته‌اند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بامداد یکشنبه در نشست خبری روزانه خود گفت که دو هفته پیش روی آمریکا در اثر کووید-۱۹ مرگبار خواهد بود. ترامپ تصریح کرد: دو هفته بسیار سختی را در پیش داریم و پیش بینی می‌شود که مرگ‌ومیر زیاد خواهد شد.

«آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا هفته گذشته در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان پیش‌بینی کرد که شیوع کرونا در این کشور در نهایت جان ۲۰۰ هزار آمریکایی را خواهد گرفت.

فائوچی گفت: وقتی به مدل‌ها مراجعه می‌کنیم یک سناریوی بهترین حالت و یک سناریوی بدترین حالت داریم. به طور کلی، واقعیت جایی در میان این دو است.

او که یکی از اعضای کلیدی ستاد مقابله با کرونا در کاخ سفید است، پیش‌بینی کرد: با توجه به آنچه که می‌بینیم، نظر من این است که چیزی بین ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر در آمریکا جان خود را به خاطر ابتلا به کرونا از دست خواهند داد و میلیون‌ها نفر به این ویروس مبتلا خواهند شد.

فائوچی و دیگر کارشناسان آمریکایی هشدار داده‌اند که وضعیت شیوع کرونا در آمریکا پیش از آنکه رو به بهبودی گذارد، بسیار وخیم خواهد شد و در حال حاضر نیز با افزایش ناگهانی شمار مبتلایان، بیمارستان‌های سراسر آمریکا به ویژه در نیویورک با کمبود تجهیزات مواجه شده‌اند.
منبع: تابناک برچسب ها: رکورد ، مرگ ، کرونا ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رکورد مرگ کرونا ناطقان مرگ ومیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به حمل روزانه ۶۱ هزار تن گندم در استان گفت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون، ۲۸۶ هزار تن گندم در استان جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان فواد غزیعلی امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان خوزستان و هماهنگی‌های درون‌استانی انجام شده با محوریت استانداری خوزستان از ابتدای اردیبهشت تاکنون، حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در سطح استان جابه‌جا شده است.

وی افزود: این میزان جابه‌جایی نسبت به سال گذشته ۱۱۰ درصد افزایش داشته و به طور میانگین روزانه ۶۱ هزار تن گندم در حال انتقال به مراکز سیلوها و سایر نقاط کشور است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با توجه حساسیت موجود یک فرخوان به مالکان و رانندگان سراسر کشور داده شد که با حضور و فعالیت آن‌ها رشد قابل توجهی در تعداد رانندگان حمل‌ونقل گندم داریم، با این حال همچنان انتظار داریم رانندگان بیشتری فعالیت داشته باشند.

کد خبر 749377

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان