Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:27:22 GMT

حمل بار در راه‌آهن کرمان افزایش پنج درصدی دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۰۹۵

حمل بار در راه‌آهن کرمان افزایش پنج درصدی دارد

مجید ارجونی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارگیری طی سال گذشته اداره کل راه آهن استان کرمان یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۹۸۳ تن و میزان تخلیه بار ۳۴۳ هزار و ۲۶۷ تن بوده است.
وی بیان کرد: ۲۴ هزار و ۵۵۰ واگن در راه آهن کرمان سال گذشته بارگیری و ۶ هزار و ۱۳۴ واگن تخلیه شده است.
ارجونی با اشاره به مهمترین محموله های بارگیری و تخلیه در راه آهن استان کرمان گفت: در این اداره کل محموله های همچون گندم، کنسانتره و خودرو تخلیه و محموله های زغالسنگ، گندله و غیره بارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در ابتدای ۶ ماهه نخست سال ۹۸ با کاهش بارگیری در این اداره کل مواجه بودیم عنوان کرد: در شهریورماه سال ۹۸ به آمار منفی ۹ درصد در بارگیری رسیدیم اما با پیگیری های انجام شده و تلاش کارکنان نه تنها از منفی خارج شدیم بلکه پنج درصد نیز نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به میزان جوجه‌ریزی استان در فروردین سال‌جاری با بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه از افزایش ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدعباس حسینی، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ تن گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری می‌شود، اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران استان، گوشت مرغ مازاد مازندران بدون محدودیت و با قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۸۶۴ تن گوشت مرغ منجمد خرید و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شود تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار عرضه شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: میزان جوجه‌ریزی استان در فروردین سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بود که ضمن ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسینی ادامه داد: با توجه به تأمین به موقع و موجودی کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در استان و همچنین کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای اخیر، قطعاً شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آتی در مازندران خواهیم بود.

کد خبر 748816

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است