Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@17:04:25 GMT

مسابقه کرونایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۱۱۰

مسابقه کرونایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

مسابقه «+ کروما» توسط کانون همیاران سلامت روان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف انتقال تجربیات دانشجویان از روزهای قرنطینه به دلیل بیماری کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسابقه «+ کروما» در دو بخش پادکست و ویدئوکلیپ برگزار می‌شود که دانشجویان می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ فروردین ماه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه با هدف انتقال تجربیات، خلاقیت‌ها و آثار مثبت حضور دانشجویان در روزهای قرنطینه به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود. در این مسابقه به نفر اول هر بخش جایزه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزارتومان اهدا خواهد شد. 

 مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای پیشگیری و مدیریت بحران کرونا شرکت فعالی داشته است. این مرکز با تدارک برنامه‌های خلاقانه، مطالب و پیام‌های آموزشی در قالب بروشور، پمفلت، کلیپ‌های انگیزشی، اینفو و پوستر با هدف آگاه ساختن و حسا‌س‌سازی دانشجویان و نیز جامعه دانشگاهی و خانواده آنها نقش فعالی در «کمپین دانشجویی در خانه بمانیم» داشته است.

این پویش با هدف چطور در خانه یا جامعه شاد و فعال بمانیم و چگونه سلامت روانی و اجتماعی را ارتقاء دهیم و تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم، راه اندازی شده است.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است