Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ورزشکاران تیم ملی تیراندازی با تپانچه پس از اردوی تدارکاتی که از پنجم تا دهم اسفند سال قبل برگزار شد، اردوی ششم را از ۱۵ اسفندماه به صورت مجازی برگزار کردند. به این صورت که صبح تا ظهر، تمرینات تخصصی و بعد از ظهر نیز تمرین‌های بدنسازی انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران تمرینات تخصصی خود را با دستگاهی به نام اسکت طبق برنامه انجام می‌دهند و عملکرد را برای من ارسال می‌کنند.

او افزود: ورزشکاران همان مقدار زمانی که در اردو تمرین می‌کردند را در خانه نیز تمرین می‌کنند. به این صورت که ۴ ساعت صبح تمرین تخصصی دارند و ۲ ساعت بعد از ظهر هم تمرین بدنسازی را انجام می‌دهند. این تمرین‌ها فقط برای حفظ آمادگی جسمی ورزشکاران است.

نصر اصفهانی ادامه داد: ما نیاز داریم که به صورت قرنطینه در ورزشگاه آزادی بین ورزشکار‌ها رقابت ایجاد کنیم و سرپرست، مربی و ورزشکاران ۲۰ روز به صورت قرنطینه درون ورزشگاه آزادی باشند و به صورت حرفه‌ای تمرینات خود را انجام دهند.

او گفت: مسابقات انتخابی المپیک برای تیراندازان به پایان رسیده است. آخرین مسابقه در قطر بود که توانستیم ۲ سهمیه المپیک در رشته تپانچه کسب کنیم. البته فرصت استفاده از امتیاز رنکینگ نیز طبق آخرین آماری که فدراسیون جهانی ارائه کرده است، مسابقات ۱۵ اردیبهشت ماه در دهلی نو قرار است. ممکن است زمان مسابقات تغییر کند.

مربی تیم ملی تپانچه درباره تعویق مسابقات المپیک گفت: طبق تقویم و برنامه‌ای که داشتیم امیدوار بودیم که ورزشکار‌ها بتوانند با برگزاری مسابقات المپیک در مرداد ماه به آمادگی کامل برسند. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و تعویق المپیک تمام برنامه را باید تغییر دهیم و دوباره مثل گذشته تمرین‌ها را تکرار کنیم و ورزشکاران در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی تمرین داشته باشند. برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا در مرداد ماه سال آینده به پیک کامل خود برسند.

او ادامه داد:. خدا را شکر هیچ گونه مورد مبتلا به کرونا در میان اعضای تیم ملی تیراندازی با تپانچه گزارش نشده است. از کادر پزشکی و درمانی تشکر و قدردانی می‌کنم. پرستاران در این بحران به وجود آمده با از خودگذشتگی در صحنه مبارزه با کرونا حضور دارند تا مردم خوب کشورمان در امنیت، آرامش و سلامت باشند. امیدوارم که مردم در خانه بمانند تا بتوانیم که بر این مهمان ناخوانده پیروز شویم.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی اخبار ورزشی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)