Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:04:03 GMT

ابلاغ اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای تجهیز هنرستان‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۴۸۵

ابلاغ اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای تجهیز هنرستان‌ها

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تخصیص و توزیع اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه به ارتقای کیفیت مهارت‌آموزی در میان دانش‌آموزان بیان کرد: با توجه به تاکیدات موجود و اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش بر این موضوع به منظور تحقق شعار «هر دانش‌آموز، یک مهارت» و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در میان دانش‌آموزان طی اقدامی جهادی از سوی سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس اعتباری برای توسعه این امر و کمک به فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص۱۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های سراسرکشور خبر داد و گفت: با اهتمام ویژه و هماهنگی‌های انجام شده برای تامین اعتبار یاد شده، این مبلغ در استان‌ها توزیع و قابل دسترسی است.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس بر تجهیز هنرستان‌ها با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده تاکید کرد و افزود: این اعتبار صرفا برای همین منظور بوده و برای برنامه دیگری نباید مورد استفاده قرار گیرد.

 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش هنرستان تجهیز هنرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد