Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:39:53 GMT

غلبه بر دشمنان در گرو اراده و همراهی جوانان است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۷۲۷

غلبه بر دشمنان در گرو اراده و همراهی جوانان است

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به مناسبت فرا رسیدن روز جوان پیامی را صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: «معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در درس اخلاقشان فرمودند: تمام مدایح و گفتار اهل بیت (علیهم السلام) حاکی از این است که اگر آن حضرت (علی اکبر) در کربلا به شهادت نمی‌رسید خود امام مفترض الطاعه می‌بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و چه نیک است نامگذاری روز ولادت این شخصیت عظیم به نام روز جوان چرا که جوانان ارزشمندترین سرمایه بالفعل و بالقوه جامعه‌مان هستند.

امروز شکی نیست اگر جوانان نبودند فائق آمدن به دشمن بعثی در دوران پرافتخار دفاع مقدس که تقریباً تمامی قدرت‌های استکباری حامیانش بودن کاری سخت و بلکه محال بود و به یقین، امروز هم غلبه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر دشمن در گرو عزم و اراده ملی و همراهی جوانان غیور این مرز و بوم الهی است.

با نهایت مسرت قلبی فرا رسیدن این روز فرخنده را به مردم ولایتمدار و مخصوصاً جوانان استان اردبیل تبریک گفته و از درگاه باری تعالی، سلامت و سعادت جوانانمان را خواستارم و امیدوارم که چونان گذشته، حضرت علی اکبر (ع) را الگوی رفتاری و گفتاری خویش قرار دهند.»

کد خبر 4892445

منبع: مهر

کلیدواژه: جوانان اکبر بهنام جو استانداری اردبیل ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید سیلاب بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی