Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:26:04 GMT

۱۳ ایستگاه بهداشتی غربالگری بیماربابی در خرمشر فعال است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۰۹۰۸

۱۳ ایستگاه بهداشتی غربالگری بیماربابی در خرمشر فعال است

محمد حیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به تشدید محدودیت‌ تردد محله به محله در خرمشهر  اشاره کرد و بیان کرد: یکی از دلایل افزایش تعداد بیماران کووید ۱۹ در این شهرستان اجرای طرح غربالگری و بیماریابی است.

وی افزود: آمادگی این را داریم که با همکاری ستاد کرونای استان و دانشکده علوم پزشکی آبادان شرایط بهتری برای مبتلایان به کرونا مهیا کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری افزود: پایش و رصد در دستور کار ستاد مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفت.
وی تعطیلی بازارهای روز و صفای خرمشهر را در راستای اجرای محدودیت‌ تردد طرح محله به محله  بیان کرد و گفت: اگر چه عرضه مواد غذایی و ارزاق عمومی مردم اشکالی نداشت اما با توجه به محدودیت فضا و استقرار دست‌فروشان در این بازارها خیابان منتهی به این بازارها مسدود و این ۲ بازار تعطیل شده است.
فرماندار خرمشهر افزود: به منظور تامین میوه در شهرستان خرمشهر اداره صمت، میوه مورد نیاز مردم این شهر را تامین، و به نرخ مصوب در ایستگاه‌های مختلف در حال توزیع است.
حیدری رعایت فاصله اجتماعی را از موارد مهم در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا بیان کرد و گفت: اگر مردم همکاری نکنند این طرح با شکست رو به رو خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: همکاری مردم با طرح مبارزه با بیماری کرونا تضمین کننده سلامت آنها است لذا قطع زنجیره این بیماری فقط پیروی از شعار در خانه ماندن است.
حیدری افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، خدمات درمانی و بیمارستان‌های خرمشهر تلاش خود را برای درمان بیماران کرونا را دارند و اگر آمار بیماران سیر نزولی پیدا کند، کاهش سختگیری ها اعمال می‌شود در غیر این صورت وارد مرحله دیگری از محدودیت می‌شویم.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرمشهر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرمشهر ویروس کرونا خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود