Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از توقیف ۴۷ دستگاه حفاری و ادوات غیرمجاز چاه آب در استان اصفهان در دو هفته نخست سال ۱۳۹۹ خبر داد.

حسن ساسانی با تأکید بر پیگیری جدی تخلفات بخش آب، گفت: تاکنون از طریق شماره تلفن ۳۸۴۸ که با هدف دریافت گزارش های مردمی راه اندازی شده است، ۱۶۸ تماس ثبت شده و با بررسی های یگان حفاظت شرکت آب منطقه ای اصفهان ۹۹ درصد آنها صحت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی دو هفته نخست امسال، ۴۷ دستگاه حفاری و ادوات غیرمجاز چاه آب در استان اصفهان از طریق پیگیری گزارش های مردمی ثبت شده در سامانه ۳۸۴۸ توقیف و به مراجع قضایی معرفی شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان خاطرنشان کرد: مردم می توانند در سراسر استان از طریق سامانه ۳۸۴۸ در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند و گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاه های فاقد پروانه را مطرح کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت آب منطقه ای اصفهان، ساسانی افزود: ثبت و رسیدگی به تخلفات برداشت پساب از فاضلاب شهری، برداشت غیرمجاز از کانال ها و شبکه های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت، نگهداری، حمل و تردد انواع دستگاه های حفاری غیر مجاز از دیگر خدمات سامانه تلفنی ۳۸۴۸  است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی چاه غیرمجاز آب هاي زيرزميني شرکت آب منطقه ای اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ افشین دارایی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف با اولویت موتورسیکلت در سطح شهرستان هرسین به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکبان آنها مرتکب جرایمی مانند ایجاد مزاحمت، دور دور، ایجاد صدای ناهنجار و … شدند توقیف گردیدند.

فرمانده انتظامی هرسین یادآور شد: در خلال اجرای طرح ۳ نفر سارق نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087081

دیگر خبرها

  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی