Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید قهوه خود را بدون هیچ‌گونه شیرین‌کننده‌ای میل کنید. شاید به فکر سلامتی خود هستید یا اینکه نمی‌خواهید شیرین‌کننده‌های مصنوعی بخورید. شاید هم دیابت دارید و پزشکان خوردن هرگونه شکر و قند را ممنوع کرده است. برخی افراد هم دلایل دیگری برای عدم استفاده از شیرین‌کننده‌ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طعم قهوه یک موضوع کاملا سلیقه‌ای و شخصی است که نمی‌شود درباره‌اش قضاوت کرد یا به دیگران توصیه‌هایی داشت، برخی افراد طعم واقعی قهوه را دوست دارند و حتی از افزودن شیر هم پرهیز می‌کنند.

به هر حال، به هر دلیلی تصمیم گرفتید قهوه بدون شیرین‌کننده بنوشید، چند پیشنهاد برای شما داریم، ولی باز تاکید می‌کنیم که باید طعم مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.
چربی را افزایش دهید
شکر، نمک و چربی باعث خوش طعم‌تر شدن غذا‌ها و نوشیدنی‌ها می‌شوند، خیلی سخت است در یک غذا هر سه مورد را با هم کاهش دهید. به همین دلیل است که در دهه ۹۰ میلادی، غذا‌های کم چرب، ولی به شدت شور یا به شدت شیرین طرفداران زیادی داشتند.

وقتی می‌خواهید نمک یک غذا را کاهش دهید، باید شکر و چربی آن را افزایش دهید تا طعم آن هنوز خوب باقی بماند. برعکس، وقتی می‌خواهید شکر یک غذا را کم کنید، به ناچار باید سراغ چربی یا نمک بیشتر بروید.

از همین فرمول برای خوردن قهوه بدون شکر و قند یا هر شیرین‌کننده دیگری استفاده کنید.   اگر می‌خواهید شکر کمتری در قهوه بریزید، در عوض خامه بیشتری به آن اضافه کنید یا شیر پرچربی استفاده کنید تا طعم سخت و تلخ قهوه نسبتا گرفته شود.
از دستگاه روستر قهوه خودتان استفاده کنید

همان‌طور که گفتیم، طعم قهوه اصلی‌ترین موضوعی است که باید در نظر بگیرید، طعم واقعی قهوه می‌تواند بسیاری از معادلات را برهم زده و شما را از افزودن شیرین‌کننده‌ها یا مواد دیگر بی‌نیاز کند.

شما می‌توانید با خریدن یک دستگاه روستر قهوه، خودتان دانه‌های قهوه سبز رنگ را پخته، بو داده و گریل کنید تا به دانه‌های قهوه برشته تبدیل شوند.   وقتی خودتان دانه‌های قهوه را گریل کنید، با تنظیم دستگاه روستر می‌توانید به طعمی برسید که دیگر نیازی به شیرین‌کننده ندارد.

مثلا، دانه‌های قهوه روشن‌تری استفاده کرده و کاملا برشته و تلخ نشده باشند.   شما مجبور نیستید مزه‌های ناخواسته قهوه‌های آماده را تحمل کنید یا برای خوش طعم کردن آن‌ها به شیرین‌کننده‌ها متوسل شوید، حتی در کافی‌شاپ‌ها می‌توانید از کافه‌دار بخواهید قهوه ملایم‌تری برای شما آماده کند.
یخ اضافه کنید   اگر طعم تلخ قهوه خالی را دوست ندارید، ترفند بعدی سرد کردن قهوه و کاهش دمای آن است. بسیاری از مردم دوست دارند قهوه سرد شده بنوشند و اتفاقا لذت بیشتری می‌برند.

یک تکه یخ درون فنجان قهوه بیندازید تا طعم تلخ و گس قهوه کمی گرفته شده و خوشبوتر شود. چشایی مواد غذایی سرد سخت‌تر است و به دهان شما فرصت نمی‌دهد طعم قهوه را کامل بچشد.
دارچین اضافه کنید
دارچین شیرین نیست و القاکننده شیرینی است، طعم دارچین می‌تواند دهان و مغز شما را از طعم واقعی قهوه منحرف کند.     می‌توانید مقداری خیلی کمی دارچین به قهوه صبحانه یا عصرانه خود اضافه کنید یا اینکه یک تکه دارچین سالم و خشک درون فنجان قرار دهید تا طعم کامل دارچین را به خود بگیرد.   منبع: برترین ها   انتهای پیام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قهوه تلخ مواد غذایی طعم دهنده پزشکان متخصص شیرین کننده ها دانه های قهوه اضافه کنید تا طعم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟

همشهری آنلاین: تیم آلگری در بازی برگشت نیمه‌نهایی، با گل دیرهنگام میلیک ۲ بر یک شکست خورد و به لطف پیروزی در بازی رفت، در مجموع ۳ بر ۲ برنده شد. این تیم لیگ را به اینتر باخته و هواداران هم از عملکردش چندان دل خوشی ندارند. باشگاه، به‌صورت رسمی از مربی خود حمایت می‌کند و حتی قبل از همین بازی هم دوباره از آلگری حمایت کرد اما همه‌ و طبیعتا خود آلگری هم می‌دانند که کار تمام شده. حتی گفته می‌شود که کار با تیاگو موتا هم تمام‌شده و بازیکن سابق اینتر، قرار است در انتهای فصل، جایگزین آلگری شود.

همه اینها یعنی اینکه آلگری تنها یک فرصت دارد که دست‌کم جایگاه خود را در بین هواداران ترمیم کند و با خاطری خوب از تورین برود. شیوه جدایی آلگری، مسئله‌ای است که حتی در باشگاه هم به آن فکر می‌شود و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند که باشگاه می‌خواهد پس از پایان فصل، با آلگری بنشیند و درباره شیوه جدایی و کارهای اداری آن صحبت کند. آلگری پیش از بازی برگشت با لاتزیو، در پاسخ به خبرنگاران درباره آینده‌اش در یووه گفته بود که این باشگاه است که باید در این‌باره تصمیم بگیرد. جدایی آلگری، علاوه بر هواداران ناراضی، احتمالا بهترین خبر برای فدریکو کیه‌زا خواهد بود چون لا گازت دلو اسپرت گزارش داده که درصورت ماندن آلگری، این بازیکن تورین را ترک خواهد کرد.

کد خبر 847093 برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا ویژه ورزشی تیم یوونتوس مربیان فوتبال جهان

دیگر خبرها

  • خواص باور نکردنی نوشیدن جوش شیرین
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم