Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@10:40:01 GMT

دامپزشکی تالش ۹ واحد صنفی را به دادگاه معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۳۶۷

دامپزشکی تالش ۹ واحد صنفی را به دادگاه معرفی کرد

میثم جعفری زاویه روز یکشنبه در بازدید از قصابی ها در تالش گفت: برابر تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا و با تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز و اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی و کشتارگاه ها، از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه ۳۱۵ بار از صنوف بازدید و ۹ پرونده تخلف در روزهای قبل به دادگاه ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هزار و ۷۱۱ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی در طی بازرسی ها کشف و معدوم شد و نظارت ماموران دامپزشکی بر صنوف مرتبط ادامه دارد.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایران دی ماه سرماخوردگی کانادا کره جنوبی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان