Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@03:05:24 GMT

چرا حمل و نقل عمومی در تهران تعطیل نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۳۷۳

چرا حمل و نقل عمومی در تهران تعطیل نشد؟

رویداد۲۴  پیروز حناچی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چرا ناوگان حمل و نقل عمومی تعطیل نشد، گفت: تجربیات ۵۰ درصد کشورهایی که با ویروس کرونا درگیر بودند نشان می‌داد که ناوگان حمل و نقل عمومی‌شان تعطیل نشده و ما نیز حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس را تعطیل نکرده‌ایم، زیرا افرادی که مجبور هستند سر کارهای خود حاضر شوند مانند کادر درمانی و شغل‌هایی که امکان تعطیلی آنها وجود ندارد باید بتوانند با وسیله‌ای به سر کارهایشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی کنیم تا در ساعات پیک، ازدحام در مترو و اتوبوس ایجاد نشود و به همین دلیل تا ۲۰ فروردین ماه طرح‌های ترافیکی را آزاد اعلام کردیم و به همین علت افزایش ترافیک را ۱۶ فروردین شاهد بودیم و برخی از شهروندان ترجیح دادند برای رعایت مسائل بهداشتی از خودروی شخصی استفاده کنند.

حناچی در ادامه با تأکید بر اینکه شهرداری تهران تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، گفت: ما در این حوزه به فرماندهی واحد اعتقاد داشتیم و پیشنهاداتی را نیز به این ستاد برای رعایت فاصله‌های فیزیکی مطرح کردیم اما به نظر می‌آید با توجه به وضعیت اقتصادی، تنها می‌توانیم کار را با رعایت پروتکل‌ها پیش ببریم و نمی‌توان استفاده از حمل و نقل عمومی را تعطیل کرد اما از تمام ظرفیت‌های خود برای خروج از شرایط بحرانی استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:بی‌توجهی مردم به مقررات ویروس کرونا؛ مقصر کیست؟/ چرا دولت سخت‌گیری نمی‌کند؟

وی در خصوص دیدار شهردار با رئیس قوه قضائیه نیز گفت: این دیدار به دلیل تبریک سال نو و تشکر از پیگیری‌های حقوقی بود که برای حفظ منابع عمومی انجام شده و پیشنهادهایی نیز برای رضایتمندی بیشتر مطرح شد.

حناچی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص حضور معتادان متجاهر در برخی از محله‌ها گفت: شهرداری در موضوع جمع آوری معتادان همکاری‌های لازم را داشته و بسیاری از این افراد در گرمخانه‌های شهرداری حضور دارند اما خوشبختانه تاکنون یک مورد آلودگی در گرمخانه‌ها نداشته‌ایم و تمام تلاش ما این است که این شرایط تداوم داشته باشد.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

با تصمیم کادرفنی استقلال تمرین فردای این تیم تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به برتری رسید تا همچنان صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر باشد.

بازیکنان استقلال امروز به تمرین ریکاوری پرداختند و با تصمیم کادرفنی این تیم فردا را به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال برای دیدار برابر فولاد از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد! هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود