Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-09@07:05:48 GMT

رشد ۸ برابری تولید مواد ضدعفونی‌کننده

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۱۷۳۷

رشد ۸ برابری تولید مواد ضدعفونی‌کننده

وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش ۸ برابری تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ۲۰ برابری تولید الکل اتانول خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی گفت: قبل از شیوع کرونا در کشور، ظرفیت تولید انواع ماسک حدود ۷۰۰ هزار قطعه و میزان تولیدات ۳۰۰ هزار قطعه بود که همزمان با شیوع کرونا اولین برنامه ما تشویق و ترغیب واحد‌های تولیدی به فعالیت سه شیفته و شبانه روزی بود که در صحنه عمل این اتفاق کاملا عملیاتی شده و واحد‌ها همکاری فوق العاده‌ای داشتند که جای تقدیر فراوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمام اقدامات بخش تولید زیر نظر دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت بوده است و با ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ عمل کردیم.

رحمانی اعلام کرد: تولید مواد شوینده از اسفندماه ۹۸ تا کنون ۸ برابر و تولید الکل ۲۰ برابر شده است و تولید دستکش بیش از ۲ برابر شده است، پیش از کرونا ۲ میلیون تولید می‌کردیم، الان ۴.۵ میلیون عدد تولید می‌کنیم و همچنین ظرفیت واحد‌های تولیدکننده شوینده‌ها را از ۵۰ درصد به ۹۰ درصد رسانده ایم.
مدیریت توزیع اقلام بهداشتی با وزارت بهداشت است
وزیر صمت تصریح کرد: تولیدات روز‌های اول ما به بیمارستان‌ها ارسال شده است، با این حال در ۱۰۴ واحد تولیدی مرتبط با اقلام و کالا‌های مربوط به مقابله با کرونا، بازرس مقیم از ۱۰ اسفند ۹۸ مستقر شده است.

رحمانی گفت: تمام تولیدات ما به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود و توزیع زیر نظر و با نظارت و کنترل وزارت بهداشت انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همه اقدامات در ارتباط با تولید کالا‌های مرتبط با کرونا توسط و همکاری بخش خصوصی انجام شده است و البته نباید تلاش‌ها و پیگیری‌های همکاران ما در وزارت صمت نادیده گرفته شود.
همکاری وسیع شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در تامین اقلام بهداشتی
رحمانی افزود: شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی ما برای تامین اقلام و کالا‌های مرتبط با کرونا پای کار آمدند و علاوه بر همکاری در تامین ارز مورد نیاز جهت واردات، ۱۳۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای تامین کالا‌ها و اقلام مورد نیاز اختصاص دادند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از محل همین کمک بلاعوض ۱۳۶ میلیارد تومانی شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع معدنی، بیش از ۱۰ میلیون عدد ماسک توسط ایمیدرو خریده و تحویل وزارت بهداشت شده است.

رحمانی اعلام کرد: در سایه همین همکاری گسترده واردات ماسک تاکنون حدود ۲۰ میلیون عدد بوده است و معادل این عدد نیز سفارش گذاری شده است.

وی ادامه داد: همه معاونت‌های مرتبط در وزارتخانه برای تسهیل امور پای کار آمدند و البته همکاری مردم مثال زدنی بوده و خوشبختانه کمبودی هم در بازار نداشتیم.

رحمانی گفت: با توجه به تدابیر انجام شده، همکاران ما قول داده اند که تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت تولید ماسک به ۴ میلیون عدد در روز خواهد رسید و دغدغه‌های مردم در این بخش به حداقل ممکن خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در این مسیر ستاد اجرایی فرمان امام هم پای کار آمده، اصناف و اتحادیه‌ها و بسیج اصناف هم برای کمک و مقابله با کرونا همکاری وسیعی با ما داشتند.

وزیر صمت اضافه کرد: به عنوان نمونه اتحادیه پوشاک تهران هم اکنون روزانه ۵ هزار لباس بیمارستانی تولید و به مراکز درمانی تحویل می‌دهد.

رحمانی بیان کرد: برخی واحد‌های تولیدی، خطوط تولید خود را برای تهیه و تامین اقلام و کالا‌های مرتبط با کرونا تغییر داده اند.

وی تصریح کرد: مردم ما خیلی فهیم و قابل تقدیر هستند، در این ایام فروش خیلی از کالا‌های پرمصرف به سبب مصرف بهینه و درست مردم، کاهش یافت و در بازدید‌هایی که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای داشتم متوجه شدم که مردم به اندازه نیازشان خرید می‌کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با تمهیدات اتخاذ شده، ذخیره سازی کالا به خوبی برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز انجام شده است و کالا به وفور در بازار یافت می‌شود و به عنوان مثال تاکنون ذخیره مرغ به اندازه کنونی نبوده است، در سایر اقلام و کالا‌های اساسی نیز هیچ گونه مشکلی نداریم.

رحمانی گفت: مردم با اعتمادی که داشتند سریع خود را با شرایط جدید وفق دادند و نهایت همکاری را داشتند و بنا بر گزارش سازمان حمایت شکایات مردمی در این ایام ۷ درصد کاهش یافته است.
برای پساکرونا برنامه داریم
وی افزود: قطعا برای پساکرونا نیز برنامه داریم و برای برخی اصناف و واحد‌های تولیدی که بخاطر کرونا آسیب دیده اند، بسته‌های حمایتی داریم.

رحمانی اضافه کرد: قیمت ۱۵ هزار تومان برای مواد اولیه ضدعفونی کننده‌ها (الکل) در این ایام، در نظر گرفته شده است، قیمت مواد اولیه الکل در حال افزایش بود که با ورود ما مدیریت شد.

وی ادامه داد: در ۱۰۴ واحد تولید اقلام و کالا‌های مرتبط با کرونا، بازرس مقیم داریم، فرایند تولید تحت کنترل است، آمار احتکار و ...، نه تنها در اقلام بهداشتی بلکه در سایر اقلام نیز خیلی پایین است.

وزیر صمت تصریح کرد: در حوزه کرونا اقدامات دیگری نیز در دستور کار بوده است، از جمله این که صادرات اقلام مرتبط با کرونا را ممنوع کردیم، تعرفه واردات ۵۵ درصدی برخی از این اقلام را به ۵ درصد کاهش دادیم تا قیمت تمام شده پایین بیاید.

رحمانی گفت: البته دستگاه‌های مرتبط مانند وزارت راه و شهرسازی، هواپیمایی و... برای واردات و تامین اقلام و کالا‌های مورد نیاز در خصوص بیماری کرونا همکاری خوبی داشتند.

وی تاکید کرد: بخشی از وفور کالا در این شرایط، مرهون ظرفیت‌های ایجاد شده در سال رونق تولید و سال‌های گذشته است.

وزیر صمت در برنامه نگاه یک شبکه یک گفت: با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت ۷۵ هزار میلیارد تومان برای حمایت از کسب و کار‌های آسیب دیده بر اثر کرونا مانند اصناف، شرکت‌های حمل و نقل و گردشگری و... تامین اعتبار شده است و دولت روی آن تاکید فراوان دارد که شیوه نامه آن همین روز‌ها ابلاغ می‌شود.

رحمانی افزود: با دستور رییس جمهور، ۱۰ میلیارد دلار برای واحد‌های تولیدی آسیب دیده هم در نظر گرفته شده است و سایر اقدامات حمایتی از جمله استمهال مالیات، بیمه تامین اجتماعی و معوقات بانکی و چک‌های برگشتی واحد‌های تولیدی آسیب دیده بر اثر کرونا نیز از دیگر اقدامات است که در دستور کار است و مصوب نیز شده است.

وی اعلام کرد: یکی از اولین وزارتخانه‌هایی که به صورت کتبی و شفاهی برای جبران خسارات واحد‌های آسیب از کرونا اقدام کرد، وزارت صمت بوده است که در روز‌های اول این مکاتبات انجام شد و دولت و به ویژه رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور با تمام توان از واحد‌های تولیدی حمایت می‌کنند.

وزیر صمت گفت: ذخایر و ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم، این پتانسیل‌ها برای کاهش آسیب‌های مردم و واحد‌های تولیدی بکار گرفته می‌شود تا درد‌های مردم تسکین یابد.

رحمانی افزود: شیوع کرونا تاثیر منفی در برخی حوزه‌ها مانند نفت در کل دنیا خواهد داشت، در حوزه کشاورزی که واردات ما در این حوزه نیز هست در حال رصد کشور‌های دیگر هستیم و فعلا مشکلی گزارش نشده است و پیش بینی‌ها حاکی از این است که آثار منفی کمتری در حوزه محصولات و کالا‌های کشاورزی داشته باشیم و برآورد این است که با کشت انجام شده، امسال نیاز به واردات گندم نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: تنوع منابع برای تامین اقلام و کالا‌های مورد نیاز مردم باعث خرید‌های خوبی شد، این تدابیر به ذخیره سازی این اقلام به خصوص در این شرایط کمک شایانی کرد.

رحمانی تاکید کرد: مردم اخبار ناصحیح فضای مجازی که بعضا عمدی و بعضا غیر عمد هستند را بشناسند و آمار و اطلاعات صحیح و درست را از منابع رسمی مانند صدا و سیما و مراجع ذیصلاح پیگیری کنند چرا که عده‌ای با درج اخبار نادرست و شایعات دنبال منافع خود هستند، مثلا قیمت لیمو ترش در اول شیوع کرونا با تمسک به همین اخبار غیرکارشناسی چند برابر شد.
رصد قیمت به صورت مدام
وی تصریح کرد: قیمت‌ها به صورت مدام و روزانه رصد و پایش می‌شود، شفافیت در وزارت صمت با استفاده از سامانه‌ها افزایش بسیاری خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:شفافیت به زیرساخت‌های مهمی نیاز دارد و تکمیل دولت الکترونیک از مهمترین اولویت‌ها است و در حوزه وزارت صمت علیرغم محدودیت‌های بودجه ای، ما در حال تکمیل کردن سامانه‌های الکترونیکی برای شفافیت بیشتر امور هستیم.

رحمانی اضافه کرد: در حوزه معادن (واگذاری ها) و بهین یاب اقدامات خوبی برای تکمیل سامانه‌ها انجام شده است، به شفافیت اعتقاد داریم چرا که راهکار عدالت، شفافیت و مانع جدی در بروز تخلفات است.

وی با اشاره به عملکرد وزارت صمت در سال ۹۸ گفت: نمره قبول و رضایت بخشی به اقدامات انجام شده در رونق تولید می‌دهم و معتقدم مهمترین کاری که در رونق تولید شد، این بود که موانع فکری رونق تولید مرتفع شد.

وزیر صمت با یادآوری دستاورد‌های برنامه ساخت داخل در سال رونق تولید گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از واردات قطعات و تجهیزات در برنامه رونق تولید ساخت داخل، داخلی سازی شده است، که حاصل همین تغییر نگرش‌ها است.

رحمانی افزود: خوشبختانه مردم به رونق تولید، اعتقاد و باور پیدا کردند، همانگونه که ابتدای سال ۹۸، رهبری راه حل و علاج مشکلات کشور را همین رونق تولید دانستند و مردم نیز به این باور رسیدند و به عنوان نمونه انجمن قطعه سازان انتهای سال ۹۷ نامه‌ای زدند که ۲۸۰ هزار نفر بیکار خواهند شد، اما با رونق تولید در سال ۹۸ نه تنها آن ۲۸۰ هزار نفر بیکار نشدند و به کار خود بازگشتند بلکه ۴۰ هزار نفر جدید نیز در این حوزه به کار گرفته شدند.

وزیر صنعت اضافه کرد: در سال پیش روی یکی از محور‌های کاری ما حوزه معدن است که ۵ برنامه در این حوزه داریم که یکی از برنامه‌ها تسهیل واگذاری‌ها به مردم است و پارسال با این رویکرد حدود ۱۵۰ معدن جدید فعال و به چرخه تولید بازگشتند.

وی تاکید کرد: امسال شناسایی و معرفی صنایع پیشران و اولویت دار را با جدیت دنبال خواهیم کرد و بحث تولید محصولات دانش بنیان را در دستور کار داریم چرا که مهترین منبع رشد کشورمان نیروی انسانی با دانش است که ما از آن برخورداریم و همچنین بیشترین شرکت دانش بنیان را در منطقه داریم، رشد مقالات علمی کشور قابل توجه بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:۷ محور کاری را امسال داریم که توسعه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان یکی از این محور‌های اصلی آن است و در همین راستا جذب سرباز امریه از میان نخبگان به اذن مقام‌معظم رهبری را در برنامه داریم و به شرکت‌های بزرگ برای جذب نخبگان با حقوق مکفی مجوز دادیم.

رحمانی اضافه کرد: برای تحقق برنامه ما ابزار‌های حمایتی همچون صندوق حمایت از صنایع پیشرفته را داریم که در کنار صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش بنیان و هایتک حمایت می‌کند و این شرکت‌ها در اولویت وزارت صمت هستند.
حمایت تولیدات صادراتی شرکت‌های دانش بنیان
وی تأکید کرد: تولیدات صادراتی شرکت‌های دانش بنیان با اولویت ویژه‌ای در دستور کار است.

وزیر صمت در برنامه نگاه یک شبکه یک اعلام کرد: صادرات و واردات ما از لحاظ ارزشی در سال ۹۸ نزدیک به هم بودند، اما صادرات به صورت وزنی ۴ برابر واردات بود و این موضوع نشان می‌دهد که سهم محصولات دانشی در صادرات کمتر بوده و بیشتر صادرات محصولات معدنی با وزن سنگین بوده است؛ لذا برای افزایش ارزش صادرات کشورمان باید سهم محصولات دانشی و دانش بنیان را در سبد صادراتی بیشتر کنیم.

رحمانی تصریح کرد: سهم کالا‌های مصرفی در واردات از ۱۵ درصد به ۱۰ درصد در سال ۹۸ رسید.

وی گفت: توسعه و تعمیق ساخت داخل در راستای جهش تولید، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیر نفتی، توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان، بهبود فصای کسب و کار، تامین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری و توسعه لجستیک ۷ محور کاری برنامه‌های امسال است.

وی گفت: سهم بازار سرمایه را مثل کشور‌های توسعه یافته در تامین منابع مورد نیاز باید بیشتر کنیم.

رحمانی افزود: ۷ محور کاری برنامه‌های وزارت صمت در سال جهش تولید با ۴۰ برنامه دنبال می‌شود.

وزیر صمت در پایان تاکید کرد: مجموعه وزارت صمت در این ایام به خصوص از اسفندماه و شیوع بیماری کرونا با جدیت و عاشقانه کار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رحمانی وزیر صنعت تولید انواع ماسک کالا های مرتبط با کرونا تامین اقلام و کالا شرکت های دانش بنیان واحد های تولیدی شرکت های بزرگ وزارت بهداشت دستور کار وزیر صمت معدن و تجارت میلیون عدد رحمانی گفت مورد نیاز وزارت صمت وزیر صنعت انجام شده سال ۹۸ انجام شد شرکت ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف

در صنایع مختلف، استفاده از یخسازهای صنعتی امری حیاتی و ضروری است و با توجه به نوع کاربری و نیازهای مختلف، انواع متنوعی دارند که هر کدام قابلیت های خاصی را برای کاربران خود فراهم می کنند،

یخساز صنعتی و یخسازهای قالبی ابزارهایی هستند که در صنایع مختلف برای تولید یخ استفاده می شوند و با توجه به اهمیت استفاده از یخ های تولید شده توسط یخساز صنعتی و قالبی در صنایع مختلف، توصیه می شود که کسب و کارها و واحدهای تولیدی مختلف از این دستگاه استفاده کنند تا بهره وری و کیفیت تولید خود را بهبود بخشند.

در صنعت مدرن، استفاده از یخساز صنعتی برای تولید یخ به منظور خنک کردن و نگهداری مواد غذایی، دارویی، و دیگر محصولات اهمیت زیادی دارد. یخسازهای صنعتی به صورت متنوعی طراحی شده اند تا نیازهای مختلف صنایع را برآورده سازند.

انواع یخساز صنعتی

یخسازهای صنعتی با انواع مختلف خود می توانند نقش مهمی در صنایع مختلف ایفا کنند و به بهبود کیفیت محصولات و خدمات کمک شایانی نمایند. ما در اینجا با کمک مشاوران گروه صنعتی دپوت تانک به شما کمک خواهیم کرد تا با انواع یخسازهای صنعتی آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را برای نیازهای خود انجام دهید.

در صنایع مختلف، استفاده از یخسازهای صنعتی امری حیاتی و ضروری است و با توجه به نوع کاربری و نیازهای مختلف، انواع متنوعی دارند که هر کدام قابلیت های خاصی را برای کاربران خود فراهم می کنند، همچنین یخساز صنعتی برای استفاده در صنایع غذایی، پزشکی، شیمیایی و دیگر صنایع نیز تولید می شوند. این دستگاه ها با توجه به نیازهای خاص هر صنعت، قابلیت های منحصر به فردی را ارائه می دهند و به بهبود کیفیت محصولات و خدمات کمک می کنند.

با توجه به اهمیت و تنوع انواع یخساز صنعتی، انتخاب مناسب این دستگاه ها بسیار حیاتی است. برای انتخاب بهترین یخساز صنعتی برای نیازهای خود، باید به عوامل مهمی مانند ظرفیت تولید، کیفیت یخ تولیدی، هزینه های نگهداری و سایر ویژگی های فنی توجه کنید.

یخساز قالبی

یخساز قالبی یکی از محبوب ترین انواع یخسازهای صنعتی است که برای تولید قالب های بزرگ یخ استفاده می شود. یخساز قالبی دارای یک قالب بزرگ هستند که پر از آب می شود و سپس تحت تأثیر یک سیستم خنک کننده قرار می گیرد تا یخ تولید شود. یخ تولید شده به صورت بلوک های بزرگ برای استفاده در صنایع مختلف مانند حمل و نقل، ذخیره سازی، و حتی تولید برف مصنوعی استفاده می شود.

قالب یخ تولید شده توسط دستگاه یخساز قالبی به دلیل حجم بزرگ و دمای بسیار پایین، برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در صنایع حمل و نقل مواد غذایی، یخ های تولید شده با این دستگاه برای حفظ محصولات غذایی، حمل مواد شیمیایی حساس به دما و یا خنک کردن محفظه های حمل و نقل استفاده می شوند.

یخساز حبه ای

یخساز حبه ای یا یخساز رستورانی دستگاهی است که بیشتر برای تهیه یخ حبه ای کوچک استفاده می شوند. این نوع یخساز همانطور که از نامش پیدا است معمولاً در رستوران ها، کافه ها، و فروشگاه های مواد غذایی استفاده می شوند تا بتوانند نوشیدنی ها را در زمان سرو خنک نگه دارند. یخ حبه ای تولید شده توسط این دستگاه عموماً به صورت خرد شده و یا در قالب های مختلف برای استفاده در نوشیدنی ها استفاده می شود.

یخساز حبه ای یکی از تجهیزات مهم در صنعت رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی است که برای تهیه یخ حبه ای کوچک استفاده می شود. این دستگاه قابلیت تولید یخ به صورت حبه ای در ابعاد مختلف را دارد که برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها بسیار کارآمد و مفید است.

استفاده از یخ حبه ای تولید شده توسط یخساز حبه ای، به دلیل سرعت بالا و بهداشتی بودن یخ، مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مواد غذایی قرار گرفته است. این نوع یخساز همچنین به عنوان یک ابزار ضروری برای تهیه نوشیدنی های خنک و خوشمزه در فصل تابستان برای کافی شاپ و آب میوه فروشی ها شناخته شده است.

یخساز پولکی

یخساز پولکی نوع دیگری از خانواده بزرگ یخساز صنعتی است که برای تولید یخ خورد شده و ریز استفاده می شود. یخ پولکی تولید شده توسط این دستگاه ها برای کاهش دما مواد غذایی و یا هر ماده ای که نیاز به خنک شدن داشته باشد مانند بتن در مناطق گرم سیر استفاده می شود.

یخ پولکی تولید شده توسط یخساز پولکی دارای اندازه کوچک و شکل نا منظمی نسبت به یخ قالبی و یا یخ حبه دارد. این ویژگی باعث می شود که یخ پولکی برای خنک کردن مواد بهتر و سریعتر عمل کند.

از جمله کاربردهای یخساز پولکی می توان به استفاده در صنایع مواد غذایی، بسته بندی، حمل و نقل مواد حساس به دما و حتی ساخت و ساز اشاره کرد. این نوع یخ به دلیل ویژگی های خاص خود، بهترین گزینه برای کاربردهایی است که نیاز به یخ خورد شده با سرعت بالا دارند است.

مزایایی اسفتاده از یخساز قالبی در صنایع مختلف

یکی از مهمترین مزایای استفاده از یخساز قالبی، کارایی بالا و صرفه جویی در زمان و هزینه است. با استفاده از این ابزار، امکان تولید محصولات با کیفیت بالا و در زمان کوتاه فراهم می شود. همچنین، هزینه های تولید نیز کاهش می یابد و این امر باعث افزایش سودآوری شرکت ها می شود.

با توجه به مزایای بیشماری که استفاده از یخساز قالبی در صنایع مختلف دارد، می توان گفت که این ابزار یکی از اساسی ترین و مهمترین ابزارهای تولیدی است که هر شرکت و یا کارخانه تولیدی که نیاز به درجه حرارت کم و یا سیستم های سرمایشی برای خط تولید خود دارد باید در اختیار داشته باشد. این ابزار باعث بهبود عملکرد و کیفیت تولید می شود.

افرایش بهروری با یخساز صنعتی

استفاده از یخساز صنعتی در برخی از صنایع مانند صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و حتی صنایع الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است.این تجهیزات به وسیله تولید یخ و نگهداری محصولات در دماهای پایین، از فساد و خرابی آنها جلوگیری می کنند و باعث افزایش بهروری و کاهش ضایعات می شوند. از این رو، توجه به استفاده از یخساز صنعتی در هر صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

از مزایای استفاده از یخساز صنعتی می توان به کاهش هزینه ها، افزایش عمر محصولات، بهبود کیفیت و افزایش بهروری اشاره کرد. استفاده از یخ های تولید شده با دستگاه یخساز صنعتی باعث می شوند که هر شرکتی بتوانند محصولات خود را بهتر نگهداری کرده و بازارپسندی و رضایت مشتریان را افزایش دهند.

تولید یخساز صنعتی

تولید یخساز صنعتی یک فرآیند پیچیده است که برای تولید مقدار بزرگی از یخ به صورت صنعتی استفاده می شود. این دستگاه ها عموماً در صنایع بزرگ مانند صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع فرآوری مواد غذایی، فروشگاه ها و سردخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید یخساز صنعتی معمولاً نیازمند تجهیزات پیچیده ای مانند کمپرسور ها، سیستم های خنک کننده، مخازن ذخیره سازی و سیستم های کنترل است. همچنین، مهم است که به عواملی مانند بهره وری انرژی، کیفیت آب و رعایت استانداردهای بهداشتی در فرآیند تولید توجه شود.

کارشناس فروش: 02144374305 - 09127051674

منبع سایت دپوت تانک : www.depot-tank.com

کد خبر 751044

دیگر خبرها

  • آیت الله رمضانی: علمای مسلمان باید صلح عادلانه را در جهان اسلام تبیین کنند
  • شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد
  • ایران ۰.۳ درصد صادرات صنایع غذایی جهان را انجام می‌دهد
  • ضدعفونی کمباین‌های مهاجر در هندیجان
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف