Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فراهانی طی تذکری به لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران، در جریان صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه فراگیری ویروس کرونا در شهر و کشور عزیزمان، زمینه ساز ابتلای تعدادی از همشهریان و هموطنان عزیز به این ویروس را فراهم ساخته است، که برای همه مبتلایان آرزوی سلامت و بهبودی در سایه عنایات امام الرئوف (ع) را دارم و برای درگذشتگان از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی را خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  امیدوارم در سایه رحمت الهی شاهد گشایش پس از این سختی باشیم.

شهرداری به عنوان یک سازمان خدماتی موظف به ارائه خدمات و تامین نیازهای زندگی است.

فراهانی تصریح کرد: پایداری خدمات شهر در سایه تلاش و زحمات جامعه کارکنان زحمتکش شهرداری فراهم گردیده است که به عنوان نماینده مردم شریف تهران از خدمات یکایک افرادی که در این ایام برای مردم تلاش کرده اند تشکر می کنم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به خدمات برخی کارکنان گفت:  این پایداری خدمات برای برخی کارکنان و کارگران خدمت رسان شهرداری بهای سنگینی داشته است. متاسفانه در این میان تعدادی از کارگران و کارمندان عزیزمان را از دست دادیم و تعدادی دیگر به علت ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

فراهانی تاکید کرد: در این شرایط توجه به نیازهای روحی، روانی، مادی و معنوی خانواده این عزیزان و ایفای وظیفه انسانی، سازمانی امری لازم توجه است که نباید مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد.بر همین اساس پاسخ به دغدغه های خانواده متوفیان و پی گیری احوال افراد بستری در بیمارستان باید در کنار توجه به خدمت رسانی پایدار برای مردم مورد توجه قرار گیرد.    

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس با استناد به بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره «لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی» تذکر می دهم.

فراهانی ادامه داد: انتظار دارم با استفاده از ظرفیت های موجود در بودجه سال 1399 به ویژه اعتبارات مربوط در بخش کمک های بلاعوض و یارانه ها اقدام لازم در اسرع وقت برای کاستن از دغدغه خانواده های این عزیزان به عمل آید.

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای دکتر حناچی ،شهردار محترم تهران شاهد توجه بیش از پیش شهرداری تهران به کارکنان و کارگران خدوم شهرداری به ویژه خدمتگذاران عرصه مقابله با فراگیری و شیوع کرونا باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارکنان کارگران شهرداری کرونا ویروس کرونا کارکنان و کارگران شورای شهر تهران خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورا در تذکری با تبریک روز جهانی ماما اظهار داشت: تذکر امروز بنده در خصوص ضرورت تعیین مدیرعامل سازمان میادین میوه و تربار شهرداری تهران است که بعد از تغییرات مدیریتی که در سازمان میادین میوه و تربار صورت گرفت، برای این سازمان از دیماه سال گذشته سرپرستی تعیین شده که هم اکنون نیز در حال فعالیت است. ضمن خسته نباشید به ایشان که عملکرد خوبی در این مدت داشته است، از شهردار تهران می خواهم وضعیت مدیریت این سازمان را تعیین و تکلیف نماید.

وی ادامه داد: لازم است شهرداری به بند "د" ماده ۱۳ اساسنامه سازمان میادین میوه و تربار شهرداری تهران مصوب آبان ۱۴۰۲ در انتصاب فرد مورد نظر مورد توجه کند که در آن قید شده است انتخاب مدیرعامل سازمان از بین افراد واجد شرایط با حداقل مدرک کارشناسی ارشد و داشتن ۵ سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط که حداقل ۳ سال آن سابقه کار در شهرداری تهران باشد. سرپرست فعلی سازمان این شرایط را ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری گفت: به استناد بند ۲۳ قانون وظایف شوراهای اسلامی است. همانطور که در روزهای اخیر شاهد بودیم بخش قابل ملاحظه‌ای از پارک لاله که گفته می‌شود ۳ هزار متر است توسط شهرداری حصار کشی شده و بر اساس اخباری که به صورت غیر رسمی از شهرداری شنیده‌ایم قرار است در آن مجموعه فرهنگی ساخته شود و تاکید داشتند که ساخت این مجموعه بدون قطع درختان صورت خواهد گرفت.

وی گفت: شهرداری منطقه عنوان می‌کند که این اقدام توسط سازمان بوستان ها صورت گرفته ما نقشی نداشتیم، اما دستور توقف داده‌ایم. سئوال بنده این است وقتی گفته می شود بدون قطع درختان یعنی در این محوطه بزرگ حدود ۳ هزار متر که حصار کشی شده هیچ درختی وجود ندارد.

نجفی ادامه داد: این با واقعیت تطابق ندارند و پارک لاله فاقد فضای این چنینی است که در آن درختان تنومند وجود نداشته باشند. البته گویا ظاهرا با پیگیری‌های اعضای شورا دستور توقف هرگونه اقدامی توسط معاون خدمات شهری صادر شده، اما وجود این حصار و اخباری که در خصوص ساخت و ساز در این پارک منتشر شده است نگرانی هایی برای شهروندان به وجود آورده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: از شهردار تهران می خواهم به فوریت نسبت به اطلاع رسانی درست و دقیق نسبت به این موضوع اقدام و دستور دهند تا حصارهایی که در این پارک کشیده شده است را بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟