Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از تهیه طرحی برای ارائه تسهیلات به کارمندان شهرداری تهران خبر داد. تاریخ انتشار: 11:08 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۰۱۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اخیرا در جلسه کارگروه تشکیلات نظارت و مقابله با بیماری کرونا مشخص شد که نزدیک به ٢٠٠ نفر از پرسنل شهرداری تهران به کرونا مبتلا شده اند، گفت: همچنین ١٠ نفر از کارکنان شهرداری تهران بر اثر ابتلا به این بیماری فوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای ارایه تسهیلات و خدمات لازم به این کارکنان طرحی تهیه شده است، عنوان کرد: متاسفانه فراگیری ویروس کرونا در شهر و کشور زمینه بیماری بسیاری از شهروندان را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: درباره شانزدهم فروردین شلوغ «پایتخت»/ نظر متفاوت «پلیس» و «وزارت بهداشت»

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که پایداری خدمات شهر در سایه تلاش و زحمات جامعه کارکنان زحمتکش شهرداری فراهم شده است، گفت: این پایداری خدمات برای برخی کارکنان و کارگران خدمت رسان شهرداری بهای سنگینی داشته است. متاسفانه در این میان تعدادی از کارگران و کارمندان شهرداری تهران را از دست دادیم و تعدادی دیگر به علت ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با بیان اینکه بر همین اساس با استناد به بند ۳ ماده ۸۰ قانون شورا‌های اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی» تذکر می‌دهم، تاکید کرد: انتظار دارم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بودجه سال ۱۳۹۹ به ویژه اعتبارات مربوط در بخش کمک‌های بلاعوض و یارانه‌ها اقدام لازم در اسرع وقت برای کاستن از دغدغه خانواده‌های این عزیزان به عمل آید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • طرحی برای رسانه‌های فردای ایران