Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ جمعی از رانندگان تاکسی و مسافرکش شخصی در تماسی به خبرنگارها، از نگرانی‌های این روز‌های خود گفتند. به گفته آن‌ها با بازشدن واحد‌های تولیدی و اداره‌ها، خطری که متوجه رانندگان تاکسی و اتوبوس است، بیشتر شده و عملاً آن‌ها هر لحظه در معرض ابتلا به کووید۱۹ هستند.

این رانندگان با بیان اینکه مرگ ۴ راننده تاکسی و ۲ راننده اتوبوس بر اثر کرونا، نگران‌مان کرده است، افزودند: ما نمی‌دانیم باید به خیابان بیاییم یا نیاییم! اگر به خیابان نیاییم یا شغل‌مان را از دست می‌دهیم یا درآمدی برای اداره زندگی نداریم، اما اگر بیاییم، چگونه باید با خطرات مواجه شویم؟!

آن‌ها از متولیان شهرداری تهران درخواست کردند که مساله ایمنی رانندگان را جدی بگیرند و در راستای ایمن‌سازی فضای کار آنها، اقداماتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته، یک عضو شورای شهر تهران از مرگ چهار راننده تاکسی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد. در بخش اتوبوسرانی نیز دو نفر از رانندگان جان خود را از دست داده‌اند و به گفته محمد ترفع (مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران) ۴۰ راننده اتوبوس نیز به کرونا مبتلا شده‌اند.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، فوت رانندگان تاکسی ، ابتلای رانندگان به ویروس کرونا ، ویروس کرونا سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم

یک مسافر سوار بر اتوبوسی در شهر اوکلاهمای آمریکا شده بود. او که می‌خواست خارج از ایستگاه از اتوبوس پیاده شود، با راننده درگیر شد و او را کتک زد. پلیس این مسافر را دستگیر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان