Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:28:56 GMT

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در همدان آغاز شد+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۲۸۷۱

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در همدان آغاز شد+ تصاویر

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور ۸ یگان تخصصی با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان در استان همدان آغاز شد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، با حضور فرمانده قرارگاه نجف اشرف، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در همدان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار محمد نظر عظیمی در افتتاحیه رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در همدان اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم این توفیق را نصیب فرزندان ملت قهرمان ایران اسلامی کرد تا بتوانند در جهت اعتلای کلمه الله هعمر و هستی خود را هزینه و در این راه نورانی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دیروز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در عرصه مبارزه با استکبار جنگیدیم و امروز نیز در هر صحنه‌ای که کشور و مردم به آن نیاز داشته باشند سپاهیان و بسیجیان در خدمت مردم بوده و نقش آفرینی می‌کنند.

آخرین اخبار کرونا در ایلام|از اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک در سطح شهر مهران تا مجوز فرمانداری شرط تردد در جاده‌های ایلامرزمایش شبانه پیشگیری و پایش شیوع کرونا نیروی دریایی ارتش در کنارک برگزار شدرزمایش شهدای سلامت، هفته آینده در خراسان جنوبی برگزار می شود

 

فرمانده قرارگاه نجف با تشریح برنامه‌های سپاه و بسیج برای مقابله با شیوع کرونا در کشور عنوان کرد: بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی در کنار دیگر مدافعان عرصه بهداشت و سلامت کشور با پذیرفتن خطرات این راه در صحنه حضور داشته و اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی به صورت منطقه‌ای و محلی اقداماتی را تحت فرماندهی و تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح درسطح کشور آغاز کرده‌اند که رزمایش بیولوژیک یکی از این برنامه‌ها است.

عظیمی ابراز کرد: با تدابیر لازم مقرر شد نیروی زمینی سپاه به همراه بسیجیان مجری رزمایش دفاع بیولوژیک در کشور باشند به همین منظور نیز در غرب کشور این رزمایش از پنج فروردین ماه درمناطقی مانند ایلام وکرمانشاه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش امروز نیز در استان همدان اجرا می‌شود، گفت: ملت ایران با وجود تبلیغات دشمن، یکپارچه در کنار هم قرار گرفته و عملکردی مطلوب داشتند و اینگونه برگ زرین دیگری بر افتخارات خود اضافه کردند.

انتهای پیام/ 742/ ت

R41405/P/S6,75/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

امیر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید کرد.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

کد خبر 6089352 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰