Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:05:20 GMT

ژاوی: تنها لیونل مسی بالاتر از رونالدینیو است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۰۷۳

ژاوی: تنها لیونل مسی بالاتر از رونالدینیو است

هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که سابقه بازی در کنار بازیکنان بزرگی همچون لیونل مسی و رونالدینیو را در بارسلونا دارد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «گلوبو اسپورت» برزیل در تمجید از اسطوره فوتبال این کشور عنوان کرد: رونالدینیو در سطح بهترین بازیکنان جهان است، شاید تنها چیزی که او کم داشت، ثبات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید رونالدینیو در اوج دوران حرفه‌ای خودش ثبات لازم را نداشت. از دید من تنها لیونل مسی بالاتر از رونالدینیو است و دلیلش هم ثباتی است که لئو در سال‌های گذشته داشته است.

سرمربی کنونی السد قطر و اسطوره باشگاه بارسلونا اظهار داشت: مسی بهترین بازیکن تاریخ است، اما رونالدینیو هم در جمع بهترین بازیکنان تمامی ادوار تاریخ فوتبال قرار دارد و سایرین پشت‌سر این دو هستند. رونالدینیو در کنار رونالدو نازاریو، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در جمع بهترین بازیکنان تاریخ است.

واکنش سوارس به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای‌شانگلایه مسی از سران بارسلونا؛ ما را به کاری وادار کردند که خودمان مایل به انجامش بودیم!

وی اخیراً در گفت‌وگو با روزنامه «وانگاردیا» چاپ کاتالونیا درباره احتمال سرمربیگری‌اش در تیم سابق خود گفته بود: برایم روشن است که می‌خواهم به بارسلونا بازگردم و از این بابت هیجان‌زده هستم. حالا که خودم را در پست سرمربیگری دیده‌ام، فکر می‌کنم می‌توانم چیزهایی به بازیکنان اضافه کنم.

ژاوی ادامه داده بود: در مذاکراتی که اخیراً با مسئولان باشگاه بارسلونا داشتم، برای آنها روشن کردم که خودم را در پروژه‌ای می‌بینم که از صفر شروع می‌شود و تصمیم‌گیری باید با من باشد. دوست دارم با کسانی کار کنم که به آنها اعتماد دارم، با کسانی که وفادار و معتبر باشند. نباید کسی که ممکن است سم‌پاشی کند، نزدیک رختکن تیم باشد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ژاوی بارسلونا لیونل مسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژاوی بارسلونا لیونل مسی ژاوی بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیتو ویلانوا، سرمربی بارسلونا در سال 2014 ‏درگذشت و دنیای فوتبال را سوگوار کرد. ‏

تیتو ویلانوا در روزهای درخشش لیونل مسی در بارسا سرمربی او بود. ‏این سرمربی اسپانیا با مسی در فصل 13-2012 قهرمانی تاریخی‌ای در ‏لالیگا به دست آورد. بارسای ویلانوا برای اولین بار با کسب 100 امتیاز ‏قهرمان اسپانیا شد و این رکورد را به نام خود ثبت کرد. ‏

اما در سال 2013 کمی بعد از آن قهرمانی تاریخی مشخص شد که ‏ویلانوا به سرطان غدد لنفاوری مبتلا است و او یک سال بعد از دنیا ‏رفت. ‏

تاثیری که ویلانوا بر بارسلونا و لیونل مسی گذاشته هرگز فراموش ‏نمی‌شود. رسانه‌های نزدیک به بارسا می‌گویند ویلانوا نقش مهمی در ‏ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در بلوگرانا داشته است. در سال ‌‏2019 حتی مارکا در گزارشی اعلام کرد ویلانوا در آخرین روزهای حضور ‏در بارسا مسی را متقاعد کرده بود که حتی به فکر ترک کردن بارسلونا ‏نباشد چرا که می‌تواند با پیراهن این تیم به اسطوره‌‌ای تاریخی تبدیل ‏شود. ‏

لیونل مسی که این روزها در اینترمیامی بازی می‌کند دهمین سالگرد ‏درگذشت سرمربی سابقش را فراموش نکرد و با انتشار یک استوری در ‏اینستاگرام نوشت: "10 سال گذشت، ما فراموشت نخواهیم کرد تیتو". ‏

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت