Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:08:50 GMT

جشنواره استانی «فرشتگان نجات» در نوشهر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۲۰۵

جشنواره استانی «فرشتگان نجات» در نوشهر برگزار می شود

سپیده پورشعبان مسئول بسیج رسانه نوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جشنواره فرشتگان نجات با هدف تقدیر از فرشتگان نجات به صورت استانی در شهرستان برگزار می‌شود، این جشنواره با همکاری بسیج رسانه و سپاه ناحیه نوشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن صنفی غرب مازندران برگزار خواهد شد.

وی با اظهار اینکه این جشنواره در سه حوزه رسانه، شهروندی و اختصاصی کادر درمان برگزار می‌شود، افزود: حوزه رسانه شامل بخش‌هایی چون خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، عکس و کاریکاتور، حوزه شهروندی شامل نقاشی ویژه کودکان، دل نوشته، شعر، عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی و بخش اختصاصی نیز مربوط به پزشکان، پرستاران و کادر درمان است که می‌توانند عکس و فیلم از محل کار خود تهیه کرده و به دبیر خانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج رسانه نوشهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۱۵ اردیبهشت ماه بیان کرد و گفت: در صورتی که کشور از نظر بیکاری کرونا به آرامش برسد، اختتامیه جشنواره همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و در سوم خردادماه برگزار می‌شود.

پورشعبان از علاقمندان خواست تا آثار خود را تا زمان تعیین شده به شماره پیام رسان واتساپ ۰۹۱۱۵۸۷۴۸۰۰ ارسال کنند تا مورد داوری قرار گیرد.

کد خبر 4892613

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج رسانه سپاه کربلای مازندران شهرستان نوشهر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بیرجند بارش باران ضدعفونی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی که در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، درباره ارزیابی از نحوه برگزاری این جشنواره به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: انجام هیچ کاری بدون عیب امکان پذیر نیست، این جشنواره در نوع خود توانسته بیشتر دانشگاه‌های سراسر کشور را به دور خود جمع کند و همین امر اقدام مثبتی تلقی می‌شود؛ چراکه دانشجویان بدون ترس از قضاوت آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی افزود: خیلی از فیلمسازان بزرگ فیلم‌های خود را به جشنواره نمی‌آوردند و شاید ارزیابی آثارشان باعث می‌شود تا به غرورشان بربخورد، اما دانشجویان در فضای دوستانه و گرم دور هم در این جشنواره جمع شدند و همین موضوع خودش هنر می‌خواهد.

شمسایی بیان کرد: گاهی اوقات اصل رویداد از خود محتوی می‌تواند مهم‌تر باشد، آنچه که در حوزه مطبوعاتی پیگیرش هستیم این است که اکنون بدنه مطبوعاتی کشور نیاز به خون تازه دارد؛ چراکه با گسترش رسانه‌ها طرف هستیم و ۱۳ هزار و ۵۰۰ رسانه داریم.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گفت: بنگاه‌های بزرگ مطبوعاتی در قالب‌های مختلف داریم که نیازمند نیرو هستند؛ چرا که مهم‌ترین سرمایه را نیروی انسانی تشکیل می‌دهند، البته شاید این موضوع در خیلی از فضا‌ها شعار تلقی شود، اما در مطبوعات یک اصل به شمار می‌آید؛ چون خبرنگار تولید کننده است و اگر نباشد چه کسی می‌خواهد صفحات خبرگزاری و روزنامه نگاری را پر کند؟

شمسایی اضافه کرد: جشنواره نشریات دانشجویی اتفاقی است که از آن دانشگاه و مطبوعات و وزارت علوم و وزارت ارشاد سود می‌برند و این جشنواره برای وزارت علوم دانشجوی پرسشگرتر و فعال‌تر و پیگیر و حساس به مسائل امور زمانه به همراه خواهد داشت.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ادامه داد: برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی در حوزه وزارت ارشاد برای دانشجویان شاید از روی تفریح باشد، اما همینکه مزه ذوق و شوق فعالیت در رسانه زیر دندون دانشجویان رود و لذت آن را بچشند، می‌توانند وارد حوزه رسانه شوند و نتیجه آن برای اصحاب رسانه منفعت به همراه خواهد داشت و باعث رونق بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر