Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@16:48:13 GMT

برگزاری دیدار ایران و هنگ‌کنگ در روز اربعین؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۳۵۴

به گزارش ورزش سه، روزنامه الشرق قطر امروز اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا درنظر دارد دیدارهای معوقه فروردین ماه تیم ها در مقدماتی جام جهانی را برنامه ریزی کند که بر اساس آن پیش بینی برگزاری بازی ایران با هنگ کنگ را در تاریخ ۱۷ مهر در تهران را کرده است که مصادف با اربعین حسینی سالار شهیدان است و قطعا ایران موافق برگزاری بازی در این روز نخواهد بود و درخواست جابجایی آن را خواهد داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جابجایی آن از روز پنج شنبه به جمعه ۱۸مهر شرایط بهتر برگزاری بازی مهیا خواهد بود؛ ضمن اینکه زمان لازم یک هفته ای برای ریکاوری و سفر به کامبوج و برگزاری بازی برگشت با این تیم در روز ۲۵ مهر نیز فراهم خواهد بود.

ایران قبلا در مقدماتی جام جهانی روسیه در روز تاسوعا در تهران به مصاف کره رفت و یک بر صفر پیروز شد. بعدها دیدار ایران با ازبکستان در تهران که مصادف با ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین بود با رایزنی و مکاتبات لازم جابجا شد و بازهم می توان اینکار را قبل از هر تصمیم و ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدار ایران و هنگ کنگ انجام داد تا شرایط برای جابجایی آن سخت تر نشود.

منبع: الف

کلیدواژه: برگزاری بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر می کنم که به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم. ما برای هدف بزرگ‌تری به این جام آمدیم و گام به گام در این بازی‌ها پیش می‌رویم. هنوز ۲ جنگ دیگر برای ما باقی مانده است که باید به سلامت عبور کنیم.

او در خصوص دیدار بعدی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی که با برنده بازی ازبکستان و ویتنام خواهد بود، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی می‌آید. ما ایران هستیم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این برد را فراموش کردیم و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا تلاش و تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم یک بازی در شأن ملت ایران به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6087883

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی