Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:00:42 GMT

کمیسیون‌های مجلس از فردا تشکیل جلسه می‌دهند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۳۸۱

کمیسیون‌های مجلس از فردا تشکیل جلسه می‌دهند

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه صبح امروز هیئت رئیسه مجلس با روسای کمیسیون های تخصصی، اظهار داشت: این جلسه به ریاست مسعود پزشکیان برگزار شد و روسای کمیسیون های مجلس در این جلسه درباره مسائل مهمی از جمله مقابله با کرونا و مشکلات اقتصادی مباحثی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه همه روسای کمیسیون های تخصصی مجلس در این جلسه حاضر شدند، افزود: مطابق با مباحث مطروحه در این جلسه قرار بر این شد که کمیسیون های تخصصی مجلس از فردا فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات شان را تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین درباره برگزاری جلسات علنی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری مجلس، رأی گیری شد و نمایندگان حاضر در این جلسه با این مسئله موافقت کردند و بر این اساس مجلس در این  دو روز، جلسه علنی خواهد داشت.

عباسی تصریح کرد: همچنین مقرر شد روز چهارشنبه هفته جاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزیر کشاورزی برگزار شود.

وی افزود: همچنین امروز ارتباط کنفرانس تلویزیونی آزمایشی با ۶ مرکز استان برقرار شد و برخی از نمایندگان از این طریق در جلسه حاضر شدند.

کد خبر 4892625 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی مسعود پزشکیان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا حسن روحانی علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری ایالات متحده آمریکا سال جهش تولید سپاه پاسداران ایران دولت دوازدهم ارتش جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد