Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل آتش نشانی مشهد، در پی هشدار سازمان هواشناسی استان مبنی بر بارش شدید باران، از آماده‌باش قریب به ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه، پایگاه و مراکز فرماندهی و ستادی این سازمان برای امداد رسانی به شهروندان در خصوص آبگرفتگی های احتمالی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،  امیر عزیزی اظهار کرد: با توجه به صدور اخطاریه سازمان هواشناسی و اعلام هشدار درباره بارش رگباری باران طی ساعات آینده در مشهد، قریب به ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ۵۰ ایستگاه‌ و پایگاه‌ آتش نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده‌باش کامل هستند، تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آتش نشانی مشهد ادامه داد: تمهیدات پیش بینی شده،   شامل آماده باش تعدادی موتور پمپ خود مکش و پمپ‌های واریسکو برای رفع آب گرفتگی‌های احتمالی است.

وی با بیان اینکه، این شرایط آماده‌باش تا برگشتن وضعیت جوی به حالت عادی ادامه خواهد داشت، از تمامی شهروندان درخواست کرد: از ترددهای غیرضروری در هنگام بارش باران  و حضور در مجاورت جویبارها، کانال‌های فاضلاب که به ظاهر آرام‌اند، خودداری کرده و از ورود به بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی جدا بپرهیزند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تغییرات جوی آماده باش آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر بارانی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه کمتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۷۸ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۴ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بارش باران در اروند