Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به نتایج مثبت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: با توجه به افزایش ترددهای درون شهری در یزد، نگرانی‌های جدی برای افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در هفته جاری و آینده وجود دارد.

«محمدعلی طالبی» امروز یکشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد، با اشاره به ضرورت بررسی وضعیت مناطق مختلف استان یزد در طرح فاصلهگذاری اجتماعی و همچنین اهمیت برنامه‌ریزی برای اقدامات آتی ستاد در این زمینه، اظهار کرد: همکاری خوب مردم طی هفته گذشته و کاهش ترددها، موجب کاهش روند ابتلا به بیماری کرونا در استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت تداوم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان، افزود:با توجه به افزایش ترددهای درون شهری در یزد، نگرانی‌های جدی برای افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا در هفته جاری و آینده وجود دارد.

استاندار در این رابطه از تمام شهروندان خواست همکاری خود در روزهای آتی و به ویژه جشن‌های نیمه شعبان را ادامه دهند و از ترددهای غیر ضروری جداً خودداری کنند.

طالبی با بیان این‌ که شیوه‌نامه فعالیت برای بازگشایی احتمالی اصناف از هفته آینده، در حال تدوین است، گفت: تمام فعالیت‌های اصناف باید در چارچوب موازین بهداشتی انجام شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت تصویب موارد مختلف در کمیته اقتصادی ستاد کرونا، تصریح کرد: علاوه بر تدابیر ملی، یک سری پیگیری‌های ویژه در قالب کمیته‌ استانی برای حمایت از اصناف در حوزه‌های مالیاتی، تسهیلات بانکی و مطالبات دستگاه‌های خدمت رسان، خواهیم داشت و برای حمایت از اصنافی که در لیست حمایتی دولت نیستند، پیگیری‌هایی را صورت خواهیم داد.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که پیشنهادات خود را برای کمک و حمایت بیشتر اصناف به منظور اجرا در سطح ملی، به مرکز منتقل میکنیم، تأکید کرد: فعالیت واحدهای صنعتی و معدنی استان منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

این مسئول پایش کارگران واحدهای صنعتی و معدنی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار استان دانست و بیان کرد: باید با همکاری سازمان‌های خیری و مردم نهاد و دستگاه‌های مرتبط، شاهد ساماندهی و یکپارچگی در زمینه ارائه کمک‌های خیری باشیم.

وی اظهار کرد: به پیشنهاد استان، تصمیمات خوبی برای درمان اتباع بیگانه در سطح کشور گرفته شد و بر این اساس اتباع مبتلا به بیماری کرونا بدون دریافت هزینه درمان می‌شوند.

طالبی در پایان با اشاره به ضرورت کاهش تردد درون شهری، گفت: افزایش تردد در ورودی استان طی روزهای اخیر، مربوط به ورود هم استانی هایی است که به دیگر مناطق کشور سفر کرده بودند و به زودی این ترددها کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استاندار يزد طرح فاصله گذاری اجتماعی بیماری کرونا درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرهنگ همتی زاده با بیان این مطلب افزود: پنج نقطه از این تعداد در شهر سنندج شناسایی شده که قرار است تا خرداد ماه سالجاری این نقاط ایمن سازی شود.
وی عنوان کرد: مهمترین اقدام برای بهبود ایمنی و کاهش تصادفات دورن شهری ، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح آنهاست
رئیس پلیس راهور استان کردستان در جواب گوینده خبر صدا و سیمای مرکز کردستان مبنی بر اینکه آیا میزان تصادفات شهری منجر به فوت در کردستان کاهش داشته یا نه گفت: سال گذشته در مجموع 400 مورد تصادف فوتی جرحی و خسارتی در کردستان به وقوع پیوست که از نظر تصادفات فوتی 10 درصد در مقایسه با سال قبل از آن کاهش داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری