Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:26:57 GMT

تاکید معاون وزیر ورزش بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۶۸۰

تاکید معاون وزیر ورزش بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدمهدی تندگویان با انتشار کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: "رسول اکرم (ص): هنگامی که انسان در روز  قیامت حاضر میشود، از جوانیش سؤال می شود که چگونه آن را سپری کرده است. 
وی افزود:‌ سال گذشته هفته جوان با حال و هوای همدلی با سیلزدگان کشور سپری شد و جوانان نشان دادند که در بطن تمامی مناسبت ها و برنامه ها، همیشه و همواره دغدغه آسیب دیدگان کشور و حمایت از هموطنان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر سال گذشته برای جوانان آزمونی بود که سربلند از آن بیرون آمدند، از آغازین روزهای امسال جوانان کارستانی ساختند از همتشان. امروز در سالروز مبارک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و آستانه آغاز هفته جوان، سربلندم که شکوفایی هرچه بیشتر جوانان وطن و بالندگیشان را به نظاره نشستم.
تندگویان افزود: بی دلیل نیست که مزار علی اکبر نزدیکترین مزار به امام حسین (ع) است. چرا که جوانان در شجاعانه ترین، دلیرانه ترین و بی پرواترین حالت به استقبال خطر می روند تا شاید روزگاری را برای همنوعانشان بهتر کنند. جوانان علی اکبر را اسوه خود قرار دادند و رنگ و بوی پیامبر اکرم (ص) را از او درک نمودند. در این روزها که بلای منحوس کرونا دست و بالمان را بسته، شاید نتوانیم آنگونه که روال بود جشنها و مراسمات را داشته باشیم، ولی هفته جوان را همچنان با نام جوانان و با پاس زحماتشان در کارزار مبارزه با این بیماری زنده می‌داریم. روز جوان را به تمامی جوانان خستگیناپذیر، آهنیناراده و استوار ایران زمین تبریک می‌گویم.

روز 11 شعبان که در سال جاری مصادف با 17 فروردین ماه شده، روز جوان نام گرفته و به همین مناسبت برنامه های ویژه جوانان به مدت یک هفته برگزار می شود.

برچسب‌ها محمدمهدی تندگویان روز جوان اینستاگرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدمهدی تندگویان روز جوان اینستاگرام محمدمهدی تندگویان روز جوان اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی آمده است:

بسمه تعالی

فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا (سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)

فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) را به همه مجاهدان راه خدا و فعالان عرصه‌های جهادی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه‌های جهادی در متن اجتماع و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی، به ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس و برای برطرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مد نظر معظم له، اقدام به صدور فرمان تاسیس بسیج سازندگی نمودند.

معظم له در مقاطع مختلف فرمودند: «هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم...»

«ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.»

بدون شک این مجاهدت فراگیر، موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود.

حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیازسنجی و رصد ظرفیت‌های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با اقدامات به موقع، باکیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده‌ای درخشان خواهد بود (انشاالله).

ضمن امتنان از وجه تلاش و مساعی دولت خدمتگذار، امید است مسئولان محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.

با عنایت به ظرفیت‌های بی پایان برخواسته از ایمان و باور‌های گروه‌های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه، بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبری معزز و خون‌های مطهر شهدا اعلام داشته و امیدواریم این تلاش و پیگیری‌ها اجر شهادت برای فعالان این راه مبارک را به همراه داشته باشد و باعث زدودن چهره محرومیت و زمینه سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه شود.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد