Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته جاری گفت: جلسات این هفته مجلس به صورت تله‌کنفرانس نخواهد بود و همه نمایندگان باید در صحن حاضر شوند.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تصمیم متخذه در جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس با رؤسای کمیسیون تخصصی درباره جایگزینی سیستم تله‌کنفرانس به جای سامانه مجلس‌یار گفت: این وضعیت شامل حال جلسات این هفته مجلس نخواهد شد و نمایندگان باید به صورت حضوری در جلسات روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده در تصمیم امروز، مجلس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 فروردین جلسه علنی خواهد داشت و جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی نیز در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. 

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: برگزاری جلسات به صورت تله‌کنفرانس نیازی به اخذ رأی از نمایندگان برای برگزاری جلسات به این شکل ندارد.

به گزارش فارس، براساس تصمیم متخذه در جلسه امروز هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون تخصصی مجلس، سیستم تله‌کنفرانس جایگزین سامانه مجلس‌یار برای برگزاری جلسات مجلس به صورت مجازی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس ساری یوسف نژاد برگزاری جلسات تله کنفرانس هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد