Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با بستن پرونده دو شاکی خارجی خود به طور موقت از خطر کسر امتیاز فرار کرد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس با نامه نگاری با فیفا توانست برای پرداخت باقی مانده طلب سرتن چوک و فرناندو گابریل راه حل پیدا کند تا پرونده شکایت این دو بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا با درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر پرداخت طلب چوک و گابریل از حساب 647 هزار دلاری این باشگاه که مربوط به پاداش جام جهانی 2018 است، موافقت کرد و به این ترتیب فعلاً خطر کسر امتیاز و جریمه‌های سنگین دیگر باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. پرسپولیس برای پرداخت طلب این دو شاکی خود فقط چند روز دیگر مهلت داشت.

باشگاه پرسپولیس پرونده‌های شکایتی دیگری چون برانکو و دستیاران کرواتش، گابریل کالدرون و ماریو بودیمیر هم دارد و به دنبال این است با رایزنی با آنها رضایت این افراد را برای پرداخت طلب‌شان به صورت چند قسط جلب کند.

برنامه‌های باشگاه پرسپولیس؛ از یافتن راهی برای درآمدزایی و رسیدگی به پرونده‌های شکایتی تا تمدید قرارداد بازیکنان

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فیفا پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فیفا پرسپولیس فوتبال فیفا پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی‌گنجی رفتنی شد!

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان