Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اعلام کرد:  جلسه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و روسای کمیسیون‌های تخصصی، صبح امروز با موضوع رسیدگی به وضعیت درآمدی اقشار آسیب‌پذیر به واسطه شیوع این ویروس برگزار شد. 

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که مجلس از سه شنبه، ۱۹ فروردین  جلسات علنی به صورت حضوری و رسمی داشته باشد و کمیسیون ها هم از فردا جلسات رسمی خود را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی  در دستور جلسه علنی  روز چهارشنبه مجلس خواهد بود.

وی همچنین از قطعی شدن حضور وزرای بهداشت و کشور در جلسات  علنی این هفته مجلس برای ارائه گزارش درباره آخرین تحولات کرونا و بررسی شرایط کشور خبر داد.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: بررسی چگونگی تأمین درآمد اقشاری که اشتغال روزانه داشته و امروز به خاطر شیوع کرونا محل درآمدی ندارند، از مهم‌ترین موضوعات این جلسه بود که مقرر شد با همکاری دولت، محلی برای تأمین درآمد این افراد مشخص شود. همچنین ضرورت تعریف صحیح از فاصله گذاری اجتماعی و اطلاع‌رسانی به مردم از موضوعات دیگری بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مصری تصریح کرد: مقرر شد کمیسیون اقتصادی مجلس برای ایجاد مسیری جهت تأمین درآمد اقشار آسیب پذیر فردا (دوشنبه) با وزرای مربوطه جلسه ای برگزار کند تا نحوه جبران کمبودها مشخص شود.

کد خبر 4892654 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی مجلس عبدالرضا مصری مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا حسن روحانی مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی اسحاق جهانگیری ایالات متحده آمریکا سال جهش تولید سپاه پاسداران ایران دولت دوازدهم ارتش جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با تسلیت سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی گفت: جلسه امروز هیئت وزیران با توجه به اینکه رئیس جمهور در سفر سریلانکا به سر می‌برد به ریاست معاون اول و با حضور وزرا تشکیل شد. هم مباحث اجرایی و موضوعات جاری مورد بحث بررسی قرار گرفت و هم مصوباتی داشت که به برخی از این مصوبات اشاره می‌کنم.

وی در ادامه بیان کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، قانون تعزیرات حکومتی روی لایحه اصلاحیه‌ای وزارت دادگستری ارائه کرده بود که در کمیسیون حقوقی دولت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و امروز هیئت وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کرد که برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود تا هم بتواند فرایندهای رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را سرعت بخشی کند و هم بتواند ضمانت اجراهای محکومیت‌ها و مجازات‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تقویت کند و نظارت بسیار موثرتری بر مواردی که احیانا ًگران فروشی و احتکار و موارد تخلفات و جرایم تعزیراتی است را داشته باشد.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: از دیگر مصوبات امروز هیئت وزیران موافقت با پیشنهاد بانک مرکزی است تا سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد و حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود. 

بهادری جهرمی بیان کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد