Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:10:49 GMT

کرونا در انگلیس| نامزد باردار بوریس جانسون هم مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۱۴۹

کرونا در انگلیس| نامزد باردار بوریس جانسون هم مبتلا شد

نامزد باردار نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد به ویروس کرونا مبتلا شده و یک هفته گذشته را در قرنطینه استراحت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همسر باردار «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده است. از سویی دولت این کشور شایعه انتشار بیماری از طریق دکل‌های شرکت «هوآوی» را بی معنی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، «کری سایموندز» نامزد جانسون که چندی پیش خبر باردار شدنش منتشر شد، به ویروس کرونا مبتلا شده است.

سایموندز گفت: «به‌دلیل داشتن علائم ویروس کرونا، هفته گذشته را در خانه ماندم. نیازی به انجام تست نبود و بعد از هفت روز استراحت بنیه بیشتری دارم و رو به بهبودی هستم».

او که از مشاوران دولت جانسون نیز محسوب می‌شود گفت: «ابتلا به کووید-۱۹ حین بارداری قطعاً نگران‌کننده است. به دیگر زنان باردار توصیه می‌کنم راهنمایی‌های لازم را که به‌نظرم اطمینان‌بخش هستند مطالعه و اجرا کنند».

این در حالی است که جانسون ۵۵ ساله، پس از گذراندن یک هفته در قرنطینه همچنان علائم بیماری را دارد و باید در قرنطینه بماند.

از سوی دیگر «مایکل گوو» وزیر کابینه جانسون اعلام کرد یک کودک ۵ ساله در انگلیس به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است و با خانواده او ابراز همدردی کرد.

گوو همچنین شایعه پخش ویروس کرونا از طریق دکل‌های اینترنت نسل پنجم شرکت چینی «هوآوی» را تکذیب کرد و گفت: «این کاملاً مزخرف است، البته مزخرفاتی خطرناک».

این شایعه موجب شده برخی از مردم به دکل‌های مخابراتی آسیب وارد کرده و در کار شرکت‌های مربوطه اختلال ایجاد کنند.

گوو همچنین گفت، انگلیس ۳۰۰ دستگاه کمک‌تنفسی از چین تحویل گرفته و دستگاه‌های بیشتری نیز قرار است توسط کنسرسیوم هوافضا تولید شوند.

تا کنون بیش از ۴۱ هزار نفر در انگلیس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۴۳۱۳ نفر نیز در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس بوریس جانسون کری زنان باردار ویروس کرونا مبتلا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند