Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:17:35 GMT

هشدار جانسون به کشورهای گروه ۲۰

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۳۰۴۰

هشدار جانسون به کشورهای گروه ۲۰

نخست‌وزیر انگلیس به کشورهای گروه ۲۰ درباره اقدام براساس منافع خودشان در مقابله با کووید-۱۹ هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در حالی این مساله را مطرح کرده است که چندی پیش آلمان، دولت آمریکا را به "دزدی دریایی مدرن" متهم کرد چون آمریکا ۲۰۰ هزار ماسک را که از سوی چین برای برلین در نظر گرفته شده بود، در فرودگاه بانکوک مصادره کرده و آن را به ایالات متحده منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانسون و دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس نسبت به از بین بردن و تخریب حفاظت از تولیدات داخلی هشدار داد و بر اهمیت کار گروهی در مواجهه با این بیماری همه‌گیر تاکید کردند.

وزیر خارجه انگلیس همچنین گفت: نخست‌وزیر، وزیر تجارت و من به کشورهای گروه هفت و ۲۰ تاکید داریم که مسیرهای تجاری را باز نگه دارند و حفظ کنند و از ترکیب کووید-۱۹ با برنامه حفاظت از تولیدات داخلی اجتناب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با معاون نخست‌وزیر قزاقستان خواستار ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سیریک ژومانگرن» معاون نخست‌وزیر قزاقستان در سفر و «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان درباره روابط دوجانبه سیاسی و اقتصادی، تجارت دوجانبه و سرمایه گذاری قزاقستان در افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

متقی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از نقش تجاری قزاقستان در افغانستان، ابراز امیدواری کرد این کشور در حوزه معدن، راه‌آهن و دولت الکترونیک در افغانستان سرمایه‌گذاری کند.

وزیر خارجه حکومت طالبان همچنین خواستار ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در این کشور، توسعه روابط و آغاز پروازهای مستقیم کابل و آستانه شد.

معاون نخست‌وزیر قزاقستان نیز خاطرنشان کرد صادرات افغانستان به قزاقستان سه برابر شده است و هیئت فنی این شکور در سفر به کابل نیز درباره سرمایه‌گذاری در راه‌آهن، معادن و سرمایه گذاری مشترک در افغانستان گفتگوهای فنی مفصلی خواهند داشت.

برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابلافتتاح خانه تجارت قزاقستان در هراتقزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کند

وی ضمن ابراز امیدواری برای پرواز مستقیم بین کابل و آستانه گفت در سفر سه روزه خود به افغانستان، نمایشگاه تجاری مشترک افغانستان و قزاقستان را در کابل نیز افتتاح خواهد کرد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی هیئت حاکمه افغانستان اواسط فروردین ماه اعلام کرده بود به زودی سه سفیر جدید در کشورهای ازبکستان، قزاقستان و آذربایجان مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)