Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره قرآنی «باران وحی»، با اشاره به اینکه آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی در رأس برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانوارهای تحت حمایت است که با برگزاری جشنواره‌های قرآنی و کارگاه‌های آموزشی متعدد درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جشنواره قرآنی «باران وحی» در فضای مجازی برای خانوارهای تحت حمایت برگزار خواهد شد، ادامه داد: مددجویان اردبیلی برای شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق ارتباط تلفنی با واحد فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل در جریان نحوه برگزاری آن قرار گیرند.

رضایی با اشاره به اینکه جشنواره «باران وحی» با هدف ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآنی برگزار می‌شود، اعلام کرد: ایجاد نشاط و امید با رویکرد انس با قرآن از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه مددجویان می‌توانند در رشته‌های معارف قرآنی، بخش آوایی، حفظ، هنر، دکلمه‌نویسی، دکلمه‌خوانی، مداحی، قصه‌گویی، نقاشی و صنایع دستی در این جشنواره شرکت کنند، گفت: سخنرانی از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» از دیگر موضوعاتی است که مددجویان می‌توانند در جشنواره «باران وحی» شرکت کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره «باران وحی» در سه رده سنی ۷ تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۲۰ سال و ۲۰ سال به بالا برگزار می‌شود، افزود: جوایز ارزشمندی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

رضایی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی این جشنواره از فروردین تا اردیبهشت سال ۹۹ در استان اردبیل اجرا خواهد شد، گفت: مرحله نهایی این جشنواره نیز به صورت کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت حافظ «قرآن کریم» هستند، افزود: مددجویان اردبیلی با حفظ پنج تا ۳۰ جزء قرآن کریم علاوه بر دستیابی به موفقیت‌های بیشمار در زندگی، از نظر معنوی نیز به توانمندی فکری و فرهنگی دست یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آموزش حفظ، قرائت و تفسیر قرآن در بین خانوارهای تحت حمایت در اولویت مباحث آموزشی کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، بیان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی موجب می‌شود تا همواره کانون گرم خانواده‌ها با معنویت بسیار همراه باشد و مشکلات و آسیب‌های کمتری آنها را تهدید کند.

کد خبر 4892684

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره قرآنی کمیته امداد اردبیل مسابقه قرآن ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بیرجند بارش باران ضدعفونی فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل برگزار می شود تحت حمایت باران وحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود