Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: هیچ مورد مثبت کرونایی در بین مراکز تحت‌نظارت بهزیستی در این استان ثبت نشده است.

علیرضا ایزدپور در گفت‌وگو با خبرنگاران از انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع کووید19 در مراکز شبانه‌روزی و دیگر مراکز تحت‌پوشش این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی به تامین محصولات بهداشتی مورد نیاز برای گروه‌های هدف اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص پنج میلیون تومان به هر کدام از مراکز ترک اعتیاد در استان خبر داد و افزود: علاوه بر این پیشتر نیز برای هر کدام از این مراکز محصولات بهداشتی و موادضدعفونی‌کننده به ارزش 700 هزار تومان خریداری شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از مراقبت ویژه از افراد تحت‌پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای کارکنان و مددجویان مستقر در مراکز از نخستین روزهای اعلام شروع کرونا در کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به کمک به افراد تحت‌پوشش مراکز توانبخشی استان خاطرنشان کرد: سرانه هزینه شده برای هر کدام از مددجویان مراکز توانبخشی استان 360 هزار تومان بوده است.

ایزدپور از ارایه کمک هزینه ۲۵۰ هزار تومانی برای تهیه مواد ضدعفونی کننده به معلولانی که در گروه شدید و خیلی شدید بازتعریف می‌شوند خبر داد و افزود: پرداخت کمک‌های لازم به شیرخوارگاه‌ها، پرداخت سرانه ۷۰۰ هزار تومانی تهیه مواد بهداشتی به مراکز شبانه روزی، پرداخت کمک هزینه ۵ میلیون تومانی به کمپ‌های درمان اعتیاد، توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار و خیابان، ارائه مشاوره روانشناسی، حضور مترجم زبان اشاره برای ارتباط با بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، پیشگیری از ابتلا به کرونا در افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب‌ها و...از دیگر اقدامات بهزیستی استان در این بخش است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به ضرر احتمالی مهدهای کودک در این روزهای کرونایی اظهار کرد: تلاش شده که با جبران ضرر اقتصادی مهدهای کودک درپی تعطیلات اخیر به این مهدها کمک شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان بهزیستی کروناویروس سمنان بهزیستی استان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۷ هزارتومان است که با نرخ مصوب سال قبل ۱۰ هزارتومان اختلاف دارد.

 به گفته او، با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و عرضه تخم مرغ کمتر از قیمت تمام شده و حتی نرخ مصوب سال قبل، مرغداران ظرف ۴۰ روز اخیر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان متضرر شدند.

کاشانی ادامه داد: با توجه به زیان چشمگیر مرغداران، روند حذف گله‌ها شدت گرفته است که استمرار این روند منجر به خروج مرغداران یکی پس از دیگری از چرخه تولید می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن افزود: با توجه به زیان چشمگیر مرغداران انتظار برآن بود که جلسه‌ای در سطوح بالای وزیر در وزارتخانه برگزار شود، درحالیکه به رغم پیگیری‌های مکرر کمترین حمایت از این بخش صورت نگرفته است.

او درباره  آخرین وضعیت صادرات تخم مرغ گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزارتن تخم مرغ به بازار‌های هدف صادر شده است که بدلیل شرایط مساعد تولید مازاد بر نیاز کشور تا پایان خرداد، ماهانه حداقل ۲۰ هزارتن تخم مرغ در راستای تعدیل بازار و جلوگیری از افزایش زیان مرغداران باید صادر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • با این ویتامین از پوکی استخوان در امان بمانید
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید