Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از جریمه ۵۰۰هزارتومانی بیش از ۲۷ هزار خودرو در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین آمارها از اعمال قانون خودروها در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از زمان آغاز اجرای این طرح و ابلاغ آن به پلیس تا پایان روز ۱۶ فروردین ماه ۲۷ هزار و ۴۵۱ دستگاه خودرو ، ۵۰۰هزار تومان جریمه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۳۱۷۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است که این خودروها همانطور که قبلا هم گفته شده بود، به مدت یک ماه در پارکینگ خواهند بود.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد، گفت: ماموران پلیس همچنان با خودروهای متخلف در اجرای این طرح برابر دستورالعمل صادره برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جریمه رانندگی کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز