Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای اولین بار از زمان تأسیس این شرکت در رشته تولید و ارائه رایانه‌های غیرMain Frame نیزنائل به رتبه یک در رسته سخت افزار شد.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای چندمین بارمتوالی طی سالهای اخیرموفق به ارتقا رتبه‌های قبلی و کسب رتبه دررشته سخت افزارازمعاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب ایران کیش هم اکنون در ۷ رشته بشرح ذیل دارای پایه یک است:

خدمات پشتیبانی تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای پایه، سیستم و ابزارها ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای حامل محتوا امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی تولید وارائه رایانه‌های غیرMain Frame

با کسب گواهی‌های فوق ایران کیش قادر خواهد بود ضمن ارائه خدمات تخصصی متنوع در حوزه‌های مختلف (فن آوری اطلاعات، سخت افزار، نرم افزارو…)، در هر یک از این رشته‌ها ۱۲ قرارداد با مبلغ نامحدود بانظام بانکی کشور یا سایر متولیان در این حوزه منعقد کند.

به جز موارد ذکر شده در حال حاضر شرکت دارای در ۴ رتبه پایه ۴ دررشته های آموزش و پژوهش، مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیک خدمات شبکه‌های اطلاع رسانیProviders و سیستم‌های ویژه ایران کیش نیز هست.

بر اساس مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانک‌ها و… مکلفند صرفاً با شرکت‌هایی که نائل به دریافت گواهینامه مورداشاره شده باشند قرارداد منعقد کند. صحت اطلاعات مورداشاره از طریق سایتsajar.mporg.ir قابل رؤیت است.

موضوع رتبه بندی یکی از مهمترین عواملی است که شرکت‌های فعال در حوزه انفورماتیک باید آن را پیگیری و دریافت کنند.

براساس مصوبات معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و شورای عالی انفورماتیک (از زیر مجموعه‌های معاونت مذکور) کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانکهاو.... موظفند قراردادهایشان را صرفاً"با شرکت‌های دارای گواهینامه رتبه بندی ازشورای عالی انفورماتیک منعقد کنند.

گواهینامه‌های صادره توسط شورای عالی انفورماتیک در رسته‌های خدمات، سخت افزار، نرم افزار، انتقال اطلاعات و مشاوره صادرمی شود که هریک از آنها دارای رشته‌ها و گرایشهای متعددی هستند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
 

کد خبر 4891928

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران کیش شرکت ملی انفورماتیک سخت افزار گروه خودروسازی سایپا ایران کیش ویروس کرونا همراه اول ترجمه سرقت کانادا بانک تجارت تکنولوژی سال جهش تولید آموزش زبان خارجی امداد خودرو سایپا ستاد مقابله با کرونا نرم افزار سخت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید

حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به جامعه مرغداران نموده است، به‌گونه‌ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

او با تاکید بر اینکه با همه ظرفیت‌مان متعهد به خرید مرغ هستیم، افزود: با شیب ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز گردیده بود و در ماه مبارک حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

 مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیرکشتاری اتفاق افتاده چنانکه تا ۵۹ روزگی مرغ را نگه می‌دارند. پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور می‌باشد.

او در ادامه افزود: شرکت پشتیبانی امور دام کشور امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف کرده و با افتخار تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات‌اش دارد و برای این منظور حتما باید کریدورهای صادراتی فعال شود.

 شیرزاد با بیان اینکه صادرکنندگان عدد وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک  تولیدنمایی هستیم.

شیرزاد گفت: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان