Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:31:10 GMT

خسارت ۳۰۰ میلیارد ریالی شهرداری کاشان از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۶۱۸

خسارت ۳۰۰ میلیارد ریالی شهرداری کاشان از کرونا

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: شهرداری کاشان با بررسی و برآورد هزینه های پیشگیری و مبارزه با کرونا تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت دیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «مجید شمس» با اشاره به شرایط بحرانی کشور در روزهای پایانی سال گذشته و بهار سال جدید گفت :  شهرداری کاشان با بررسی و برآورد هزینه های پیشگیری و مبارزه با کرونا تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر کاشان افزود: شهر کاشان یکی از نقاط بحرانی کشور در زمینه کرونا بوده و شهرداری کاشان از نخستین روزهای این بحران (اوایل اسفند ماه) به کلیه نیروهای خدمات شهری و فضای سبز خود ماموریت داد تا علاوه بر انجام وظایف معمول و روزانه خود به صورت ویژه، وظیفه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را برعهده بگیرند.

 

شمس با اشاره به ساماندهی و همکاری نیروهای مردمی و معتمدین در هیئت های مذهبی و مساجد شهر با شهرداری کاشان گفت: برنامه‌ریزی منظم نسبت به ضد عفونی مراکز تجمع و پررفت و آمد محلات شهر اقدام و روزانه کل معابر سطح شهر با تجهیزات لازم در اختیار ویروس زدایی کرونا قرار گرفت. 

 

به گفته این عضو شورای شهر کاشان، ضد عفونی اتوبوس‌های شهری و بخشی از تاکسی ها هم از جمله برنامه های روزانه این سازمان بوده است. 

 

مجید شمس تأکید کرد: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان هم در آماده باش کامل هستند و همچنین علاوه بر انجام ماموریت های معمول در امر ضدعفونی معابر شهر نیز فعالیت مستمر داشته‌اند. 

 

عضو شورای شهر کاشان افزود: نیروهای سازمان آرامستان‌های کاشان (دارالسلام) از ابتدای این بحران به صورت شبانه روزی و ایثارگرانه خدمات تغسیل و تدفین متوفیات این بحران در سطح شهرستان‌ های کاشان و بخش عظیمی از شهرستان آران و بیدگل را برعهده داشته‎اند.

 

شمس همچنین با مهم برشمردن اطلاع رسانی به شهروندان در زمینه کرونا ویروس عنوان کرد: مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری کاشان نیز با تمام توان خود اقدام به تولید محتوای آموزشی و ترویجی در زمینه اطلاع رسانی به شهروندان کرده است و از طریق رسانه‌های اجتماعی، بیلبوردها و استندهای شهری ، رادیو و تلویزیون و سایر رسانه‌ها به عنوان بازوی اطلاع رسانی ستاد مبارزه با ویروس کرونا فعالیت کرده است. /

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت کرونا مجید شمس مقابله با کرونا شورای شهر کاشان ویروس کرونا شهرداری کاشان کرونا شورای شهر شهرداری کاشان عضو شورای شهر کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • آبگرفتگی خیابان‌های کاشان و عدم حضور نیروهای امدادی
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان