Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:43:58 GMT

رهایی گروگان در کمتر از ۴۸ ساعت در جنوب شرق کشور

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۱۷۳

رهایی گروگان در کمتر از ۴۸ ساعت در جنوب شرق کشور

سردار احمد طاهری روز یکشنبه با تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ربایش جوانی ۳۰ساله در یکی از روستاهای حاشیه شهر سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران با حضور در محل و انجام تحقیقات از شاهدان ماجرا، دریافتند که ترک نشینان ۲ دستگاه موتورسیکلت با سر و صورتی پوشیده این جوان را هنگام خروج از منزل پس از ضرب و شتم به گروگان گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ های موجود، عاملان این آدم ربایی را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: سرانجام مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان سوران شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، ۲ نفر از عاملان اصلی این گروگان گیری دستگیر و فرد گروگان پس از ۴۸ ساعت اسارت، صحیح و سالم از چنگال آنان آزاد شد.

 سردار طاهری گفت: در بازجویی های به عمل  آمده از متهمان مشخص شد علت این گروگان گیری، اختلافات مالی با فرد گروگان بوده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر افراد دخیل در این گروگان گیری خاطر نشان کرد: ۲ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شهرستان سیب و سوران در ۳۶۰ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی شهرستان سراوان و کشور پاکستان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سیستان و بلوچستان پاکستان دستور کار پلیس فرمانده انتظامی مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  محمد رضا علیمرادی گفت: در پی بارش‌های فرا نرمال در جنوب استان، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و همچنین سرریز شدن سد‌های جنوب استان شاهد جا‌بجایی گونه تمساح از مناطق زیست طبیعی به سایر نقاط هستیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در ادامه گشت و کنترل‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار و همچنین در پی دریافت گزارش‌های مردمی دوستداران محیط زیست مبنی بر وجود تمساح، مامورین اجرایی پاسگاه‌های محیط بانی نگور و درگس اقدام به جاجایی این گونه‌ها کردند.
محمدرضا علیمرادی تصریح کرد: در روز‌های اخیر این سومین گونه تمساح است که از زیستگاه‌های طبیعی خارج شده که پس از بیومتری و اطمینان از سلامتی در زیستگاه اصلی و امن منطقه حفاظت شده باهوکلات رهاسازی شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از شهروندان و دوستداران محیط زیست درجنوب استان خواست: در صورت مشاهده هر گونه حیات وحش مراتب را به نزدیکترین اداره محیط زیست شهرستان اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان