Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@06:48:50 GMT

احزاب کُرد به «الزرفي» اعتراضي ندارند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۵۵۶

احزاب کُرد به «الزرفي» اعتراضي ندارند

خبرگزاری آریا- عضو یک فراکسیون کُرد در عراق ضمن اعلام اینکه مأمور تشکیل کابینه در این کشور در حال رایزنی با گروه‌های کُرد است،‌ گفت که این گروه‌ها اعتراضی به مأمور تشکیل کابینه ندارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «سرکوت شمس الدین» عضو فراکسیون «المستقبل» در کردستان عراق، امروز (یکشنبه)، از رایزنی «عدنان الزرفی» مأمور تشکیل کابینه در عراق با گروه‌های کُرد خبر داد و گفت که این گروه‌ها اعتراضی به او ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری رسمی عراق «واع»، عضو فراکسیون المستقبل گفت که تمام گروه‌های کُرد به جز دو حزب «دموکراتیک» و «اتحاد میهنی» در این این دیدار حضور دارند.
سرکوت شمس الدین در ادامه گفت که گفت‌و‌گوها با مأمور تشکیل کابینه در سه محور جریان دارد که مواردی چون ادامه قوانین اصلاحات، حل مشکلات به تعلیق درآمده میان بغداد و اربیل و همچنین ادامه مبارزه با فساد در بر می‌گیرد.
در همین ارتباط،‌ مأمور تشکیل کابینه در عراق، دیروز (شنبه)، برنامه دولت خود را تقدیم پارلمان عراق کرد .
این عضو المستقبل ادامه داد که این گروه‌های کُرد یادشده گفت‌و‌گوهای خود را با الزرفی ادامه خواهند داد و تاکید کرد که این گفت‌و‌گو ارتباطی با مباحث حزب دموکراتیک و اتحادیه میهنی ندارد زیرا آنها «منافعی شخصی دارند که به دنبال آن هستند بویژه در ارتباط با امتیازات وزارتی و برخی معامله‌ها».
الزرفی از اعضای «فراکسیون النصر» به رهبری «حیدر العبادی» (نخست وزیر سابق) در پارلمان عراق است، اما معرفی او موجی از مخالفت شدید در میان گروه‌های پارلمانی به راه انداخته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احزاب ک رد الزرفی مأمور تشکیل کابینه گروه های ک رد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ

یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: کشورهایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

 وی تاکید کرد که با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

 حمدان گفت ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم.

 وی افزود: عملیات رفح بیشتر از اینکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است.

 اسامه حمدان تاکید کرد شاخه نظامی حماس مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شودواکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطینحماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بودحماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

انتهای پیام/
 

 

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه