Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را تا ۱۷ فروردین ماه ۶۳۰ نفر اعلام کرد.

وی گفت: از مجموع یک‌هزار و ۲۵۳ نمونه صورت گرفته در استان کردستان تاکنون ۶۳۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده و نتیجه آزمایش ۵۵۵ نفر نیز منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را مربوط به شهرستان سقز عنوان کرد و افزود: در حال حاضر شهرستان سقز با ۱۷۸ بیمار بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

رضاعی ضمن اشاره به وضعیت شهرستان سنندج، گفت: روند سیر صعودی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان سنندج از هفته قبل آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تا ظهر امروز ۱۶ فروردین ماه جاری تعداد ۱۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به وضعیت سایر شهرستان‌های استان کردستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شهرستان بانه ۱۰۰ نفر، قروه ۴۷ نفر، دهگلان ۳۷ نفر، بیجار ۳۳ نفر، دیواندره ۳۰ نفر، مریوان ۲۶ نفر، کامیاران ۱۶ نفر و سروآباد ۱۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا دارند.

وی با اشاره به شمار مرگ و میر ثبت شده بیماران مبتلا به کرونا در استان کردستان، افزود: تا ظهر امروز شنبه ۷۵ نفر به‌دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند.

رضاعی افزود: شهرستان سقز ۲۵ نفر، سنندج هشت نفر، قروه ۱۲ نفر، بانه ۱۲ نفر، مریوان و بیجار هر کدام پنج نفر، کامیاران و دیواندره نیز هر کدام چهار نفر آمار مرگ و میر مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به بهبودیافتگان مبتلا به کرونا در استان کردستان، افزود: در مجموع ۱۸۸ نفر بعد از بستری شدن در بیمارستان‌ها موفق به شکست کرونا شده و به‌صورت کامل بهبود پیدا کرده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان بیمارستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی فرزین ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان شمار مبتلایان به ویروس کرونا مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه

سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه گردنه تته بین شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد استان کردستان قرار دارد، گفت : این گردنه محور ارتباطی شهرستان پاوه و شهر‌های نودشه و نوسود در استان کرمانشاه به شهرستان سروآباد و مریوان در استان کردستان است.

وی با بیان اینکه همه ساله به دلیل بارش سنگین برف این گردنه چندین ماه از سال پوشیده از برف بوده و مسدود می‌شود، افزود: با توجه به سخت گذر بودن این محور، امکان انجام عملیات برف روبی در آن وجود ندارد و معمولا بازگشایی آن به اوایل بهار سال آینده موکول می‌شود.

وی با بیان اینکه این گردنه امسال هم حدود پنج ماه مسدود بود، اظهار کرد: ارتفاع برف در این گردنه نزدیک به پنج متر بود که در برخی نقاط تا هشت متر هم می‌رسید.

وی از آغاز عملیات برف‌روبی این گردنه از ۱۴ فروردین امسال خبر داد که تا روز گذشته (پنجم اردیبهشت) بدون وقفه ادامه داشت و افزود: بالغ بر ۵۴۰ هزار مترمکعب برف در این محور برداشته شد.

کهریزی از طول ۲۱ کیلومتری گردنه تته یاد کرد که ۱۷ کیلومتر آن در حوزه جغرافیایی استان کرمانشاه و مابقی در استان کردستان قرار دارد و یادآور شد: اکنون با تلاش عوامل راهداری تمام مسیر ۲۱ کیلومتری این گردنه باز است و در بازگشایی قسمتی که در محدوده استان کردستان بود همکاری کردیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان