Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نوشت:

«میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت همه مردم، بویژه جوانان عزیز و برومند کشورمان تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصاً همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته‌ام و هیچ‌گاه از میدان دادن به آنها پشیمان نشده‌ام. جوان‌گرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی هم بوده و بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد، اعتماد به جوانان، چه در سال‌های سرنوشت‌ساز دفاع مقدس و چه سایر عرصه‌ها، همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است.

در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود. نماد این رویکرد امروز اگرچه مهندس آذری جهرمی است که مردم به او لقب «وزیر جوان» داده‌اند، اما علاوه بر ایشان، هزاران جوان دیگر نیز در رده‌های مختلف مدیریتی در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی مشغول به خدمت شده‌اند. به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم و ان‌شاءالله این رویه را ادامه خواهیم داد.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور وزیر جوان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد

حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور