Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال اقدام انجام شده توسط این بنیاد پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، که در 3 بخش تامین تجهیزات پزشکی، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، سالمندان و معلولان، کارگران پسماند، کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)، دست فروشان، کودکان کار و کسبه خرد انجام شد و همچنین تامین بخشی از ملزومات کادر درمانی کشور صورت گرفت، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشور، در پیامی از این اقدامات بنیاد مستضعفان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در پی نوشت پیام رئیس جمهور آمده: «از اقدامات ارزشمند بنیاد در مبارزه با کرونا تقدیر می شود؛ توفیقتان روزافزون باد».

همچنین دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت نیز طی پیام جداگانه ای از اقدامات بنیاد مستضعفان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، با توجه به شیوع این ویروس در کشور، بنیاد در 3 بخش تامین تجهیزات پزشکی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و تامین ملزومات مورد نیاز در این مسیر اقداماتی را انجام داد که صرف نظر از 2 ماه اجاره بهای املاک تجاری این بنیاد، کمک های چندین مرحله ای به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین تامین و توزیع الکل، مواد ضدعفونی کننده و تجهیز چندین نقاهتگاه، بخشی از اقدامات بنیاد مستضعفان در این مدت بوده است.

منبع: الف

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا