Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر اعظم اتریش به منظور مقابله با شیوع کرونا و بازگشت به آزادی‌های مجدد امکان رصد محل اقامت افراد از طریق دسترسی به اطلاعات تلفن‌های همراه آنان را الزامی دانسته است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ"، دولت اتریش برای مقابله با شیوع کرونا می خواهد تجزیه و تحلیل داده های تلفن های همراه شهروندان را در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت اتریش برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تصمیم دارد پس از عید پاک از اطلاعات تلفن‌های همراه درباره محل اقامت صاحب تلفن بهره گیرد.

"سباستین کورتس"، صدر اعظم اتریش در یک کنفرانس خبری این خبر را اعلام کرده و گفت: «ما همه یک هدف داریم و آن این است که هر چه سریع‌تر آزادی خود را به دست آوریم.»

سباستیان کورتس در ادامه سخنان خود افزود که برای تحقق چنین هدفی اقدامات متفاوتی همچون امکان رصد محل اقامت افراد از طریق دسترسی به اطلاعات تلفن‌های همراه آنان الزامی است.

صدراعظم اتریش گفته است که به آن دسته از شهروندانی که صاحب تلفن‌های همراه نیستند، یک جاکلیدی مخصوص داده خواهد شد که به واسطه آن دولت از محل اقامت چنین افرادی نیز مطلع شود.

افزون بر این، دولت اتریش به استثنای دسترسی به اطلاعات تلفن‌های همراه، بر آن است تا تست بیماری کرونا را شتاب بخشد. دولت اتریش پیش‌بینی کرده است که از طریق تست سریع افراد امکان قرنطینه کردن سریع‌تر بیماران فراهم می‌شود.

سباستین کورتس گفته است که اقدامات آتی مقابله با کرونا در اتریش شامل حفاظت از افراد آسیب‌پذیر و سالمندان در این کشور خواهد شد. صدراعظم اتریش در عین حال تاکید کرده است که حتی در صورت کاهش محدودیت‌ها، مردم باید همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

یکی دیگر از مقررات پیش بینی شده از سوی دولت اتریش الزام بهره گرفتن از ماسک در مجامع عمومی برای همه شهروندان است.

کورتس در این باره گفت: «اقدامی که انجام آن در یک سوپرمارکت منطقی است، در دیگر نقاط نیز باید منطقی باشد.»

افزایش 78 درصدی خشونت شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان/ نگرانی از انتقال کرونا توسط اشغالگراناقدامات مهم رادیو در نوروز 1399 به روایت معاون صدا/ برنامه‌سازی برای "جهش تولید" در خط مقدم کروناکرونا تمام نمی شود اگر...18 کشوری که درگیر همه‌گیریِ کرونا نشده‌اندمشکلات دوران پساکرونا در اولویت کاری مجلس آتی خواهد بود

دولت اتریش بر آن است تا با افزایش تولید ماسک در داخل کشور، نیاز مردم به این کالا را مستقل از بازار جهانی تامین کند.

دولت اتریش تصمیم دارد تا محدودیت‌هایی که برای مقابله با بیماری کرونا پیش بینی شده است را گام به گام کاهش دهد. در همین رابطه قرار است دولت اتریش روز دوشنبه برنامه‌ای را به اطلاع مردم برساند.

گفته می‌شود که در گام نخست، فروشگاه‌ها به تدریج آغاز به کار خواهند کرد. حال آنکه احتمال می‌رود تعطیلی مدارس همچنان ادامه یابد.

صدر اعظم اتریش همچنین اعلام کرده است که آزادی مطلق سفر در صورتی که واکسنی برای این بیماری تولید شود وجود خواهد داشت. به این ترتیب صدر اعظم اتریش مردم این کشور را آماده می کند تا عادت های مرخصی خود را تغییر دهند.

صدر اعظم اتریش همچنین تاکید کرد: تا زمانی که هیچ واکسن و داروی موثری برای کرونا تولید نشود این بیماری همراه ما خواهد بود، و تا آن زمان آزادی سفری که ما قبلا می شناختیم دیگر وجود نخواهد داشت.

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال در اتریش حدود 11861 نف به کرونا مبتلا شده و 204 نفر هم در اثر ابتلا به لین بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اطلاعات تلفن های همراه برای مقابله صدر اعظم اتریش دولت اتریش محل اقامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه

سردار محمد عارف سپهری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرز‌های استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ مواضع مناسب، سد راه قاچاقچیان شدند و متجاوزان به محض مشاهده ماموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اضافه کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف کردند و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری با اشاره به تبعات قاچاق کالا، ادامه داد: مرزبانان این فرماندهی در راستای تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!