Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پرسپولیس در حالی برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر تصمیم به جذب آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا گرفت که مشکلات مالی و در راستای آن پرونده‌های حقوقی سرخ‌ها در فیفا به دلیل عدم پرداخت مطالبات خارجی‌های سابق خود وجود داشت.

با این حال سرخ‌ها برای حل مشکل گلزنی خود سراغ این دو بازیکن رفتند که هر دو نفر تا پایان هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر و دو بازی ابتدایی سرخ‌ها در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا موفق به گلزنی نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس که در ابتدای فصل با نظر گابریل کالدرون سرمربی وقت خود اقدام به جذب جونیور برانداو مهاجم برزیلی سابق لودوگورتس بلغارستان کرده بود خیلی زود با این بازیکن به انتهای راه رسید. مهاجمی که هیچ تفاوتی با بازیکنان آماتور نداشت، اما توانست بخش قابل توجهی از دلارهایش را با توجه به قرارداد ۵۵۰ هزار دلاری بگیرد و در میانه‌های دور رفت بازی‌ها از پرسپولیس برود.

رفتن گابریل کالدرون از پرسپولیس نیز باعث نشد تا سرخ‌ها عادت جذب بازیکن خارجی را ترک نکنند. آن‌ها بلافاصله پس از حضور یحیی گل محمدی به عنوان جانشین کالدرون در رأس کادرفنی خود اقدام به جذب کریستین اوساگونا گرفتند. مهاجمی که برای نیم فصل مبلغی نزدیک به ۱۵۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل مستعفی پرسپولیس پس از رفتن کالدرون، باب مذاکره با مهاجم جنجالی و پر حاشیه سابق تراکتور را باز کرد تا بتواند آنتونی استوکس را برای پنج ماه با قراردادی به ارزش ۲۵۰ هزار دلار جذب کند.

جالب اینکه آنتونی استوکس در همان ابتدا مبلغ ۱۵۰ هزار دلار از پرسپولیس پول گرفت تا پس از اقامت ۱۰ روزه در دبی امارات حاضر به امضای قرارداد شود.

مهاجم ایرلندی سرخ‌ها کمتر از یک ماه در ایران دوام نیاورد تا پس از تساوی پرسپولیس با شارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تمرینات پرسپولیس را ترک کرده و فعلاً هم به ایران باز نگردد.

مهاجمی که شیوع ویروس کرونا را بهانه‌ای برای عدم بازگشت به تهران قرار داده است تا بتواند به استراحت خود بپردازد. استراحتی که با توجه به قرنطینه خانگی اکثر کشور‌های اروپایی فرصتی را برای حضور استوکس در کلاب‌های شبانه نمی‌دهد. مهاجم پرحاشیه‌ای که هنگام ورود به لندن از سوی پلیس انگلیس بابت پرونده تجاوز به یک زن دستگیر شد.

فرزاد آشوبی، درباره خرید‌های خارجی پرسپولیس در فصل جاری گفت: من نمی‌خواهم وارد رابطه مسموم برخی دلالان با باشگاه‌های فوتبالی شوم. فکر می‌کنم باید آگاه بود که بتوان درباره آن اظهار نظر کرد. من اطلاعاتی از جزئیات این موضوع ندارم تا بیان کنم.

کارشناس فوتبال ایران افزود: آنچه از لحاظ فنی می‌توان درباره بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت کیفیت نه چندان خوب آنهاست. جونیور که همواره از سوی آقای کالدرون به عنوان نهمین مهاجم مدنظرش معرفی شد به هیچ وجه قابلیت فنی لازم را نداشت.

وی تصریح کرد: استوکس هم واقعاً بی انضباطی اش را در گذشته به فوتبال ایران نشان داده بود. او شاید کاراکتر‌های فنی نسبی داشت، اما هرگز نمی‌تواند به دلیل عدم تعادل روحی در رفتارهایش مفید باشد. یک بازیکن برای پیشرفت و ارائه فوتبال تیمی نیاز به تعادل فیزیکی و ذهنی دارد. اوساگونا نیز تا اینجای کار برای پرسپولیس گل نزده است، اما تلاش می‌کند و حفظ توان بالای او نشان می‌دهد که می‌تواند در آینده به پرسپولیس با گلزنی هایش کمک کند.

ادموند بزیک مهاجم پشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولس نیز در این باره گفت: واقعاً باید روند جذب بازیکن مشخص باشد. شاید شفافیت در این زمینه بتواند تمام ابهامات را از سر راه بردارد. به هر حال باید بپذیریم بازیکنان خارجی خوبی در فصل جاری به پرسپولیس اضافه نشدند.

اسماعیل حلالی، درباره جذب بازیکنان خارجی در پرسپولیس اظهار داشت: تیمی که بیشتر از ۱۰ پرونده مالی سنگین در کمیته انضباطی فیفا دارد چطور به خودش جرأت می‌دهد باز هم سراغ بازیکن خارجی برود. آقایان با مدیریتی که داشتند پرسپولیس را تا دره برده اند. تیمی که مشکلات مدیریتی و مالی دارد چرا باید خیلی سربسته و بدون اینکه کسی در جریان قرار بگیرد بازیکن خارجی بگیرد که یکی از آن‌ها به جای حضور در تمرینات تیم به تفریح در امارات و سپس انگلیس و ایرلند بپردازد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: چیز‌هایی می‌دانم که گفتن آن‌ها چیزی جز ضربه زدن به پرسپولیس در پی نخواهد داشت. نمی‌خواهم مشکل آقایان را بکویم که چه چیز‌هایی بوده است و دنبال چه مسائلی در قراردادبا خارجی‌ها بوده اند.

آنچه به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی که مخصوصاً در سال‌های اخیر بابت بازیکن خارجی بر سرش آمده، اما همچنان اصرار به جذب آن‌ها دارد تا شاید بخواهد به تعداد پرونده‌های موجود خود در فیفا و بدهی‌هایش بیافزاید!

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیکنان خارجی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس بازیکن خارجی هزار دلار سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد

سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: از مردم استان سمنان بابت استقبال پرشور از رییس جمهور و حمایت دولت تشکر می‌کنم. این هفته معاون اول رییس جمهور سومین دیدار با فعالان بخش خصوصی در سال جاری را داشت دولت سعی می‌کند با تثبیت شعار سال و هم دیدار با گروه‌های مردمی و هم سازمان‌های حرفه‌ای اقدام مشارکتی دولت و مردم در جهت تحقق اقتصادی را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار با جدیت پیش می‌رود آیین نامه دیگری در این خصوص پیرو فرمایشات رهبر انقلاب تصویب و ابلاغ شد همچنین مجوزهای تأیید محور و نه ثبت محور فروردین امسال در دولت تصویب و ابلاغ شد.

سخنگوی دولت با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و امضای ۸ سند همکاری تصریح کرد: سعی می‌شود در راستای افزایش تولید و افزایش اشتغال از همه بازارهای داخلی و خارجی استفاده شود امروز روز آخر سفر رئیس جمهور به پاکستان است و سپس به سریلانکا می‌رود که طرفین اسناد همکاری امضا می‌کنند و افتتاحی هم خواهیم داشت‌.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در سفر آیت الله رییسی به پاکستان توسعه همکاری‌های امنیتی یکی از محورهای گفتگوهاست که در زمینه تبادلات تجاری و امنیتی بین دو کشور اثرگذار است. در سال گذشته هم سهم ارزش ارزی صادرات و هم تنوع سبد کالاهای صادراتی را افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه پاکستان ششمین کشور مقصد صادراتی ایران است، گفت: از یک و نیم میلیارد دلار حجم تجارت در ۱۴۰۱ به بیش از ۲ میلیارد دلار افزایش داشت که ۳۸ درصد افزایش ارزش و ۲۳ درصد افزایش حجم داشته است در این سفر حجم تجارت ۱۰ میلیارد دلاری هدف گذاری شده است.

بهادری جهرمی یکی از محورهای صادراتی را خدمات فنی مهندسی دانست و خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور فردا نیز به دعوت رسمی رئیس‌جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور در جنوب شرق آسیا خواهند داشت. در سفر سریلانکا نیز علاوه بر امضای تفاهماتی در حوزه‌های کشاورزی، اقتصادی و تجاری، از ابر پروژه چندمنظوره ۲ سد و نیروگاه و انتقال آب که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، افتتاح و بهره برداری خواهد شد. پیشتر هم شاهد صادرات‌های محصولات دانش بنیان‌ها و محصولات فناور پایه بوده‌ایم که پهپادهای کشاورزی، ربات‌های جراحی و … از این دست است. در سفرهای خارجی هم برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید اقداماتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: نظر دولت افزایش روزهای تعطیل هفته به دو روز بود، نظ ما این است که انتخاب روز دوم در اختیار بخش‌های دولتی قرار بگیرد که امیدواریم این مصوبه در مجلس به تصویب برسد.

بهادری جهرمی درباره آخرین وضعیت واردات خودرو بیان کرد: ممنوعیت واردات خودرو تا پیش‌از دولت به حدود ۶ سال رسیده بود که با مصوبه دولت واردات خودرو آزاد شد. یکی‌از برنامه‌های دولت اصلاح بازار خودرو از طریق حمایت از افزایش تولید خودرو بود که این برنامه همچنان در دستور کار قرار دارد و در سال ۱۴۰۱ تولید خودرو رشد ۴۰ درصدی داشت.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه زمان‌بندی دولت برای استفاده از ظرفیت واردات خودرو تدوین و پیگیری شد. ابتدا واردات خودروهای نو در دولت تصویب شد. در سال ۱۴۰۲ واردات خودرو نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد بیش از ۲۰ برابری داشت. ارز خوبی برای حوزه حمل و نقل در دولت سیزدهم اختصاص داده شده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ۸۰۰ میلیون دلار نیز برای کشنده و کامیون اختصاص داده شده‌است، خاطر نشان کرد: ۱۵۰ میلیون دلار برای اتوبوس و مینی بوس و آمبولانس تخصیص داده شده‌است.حدود ۸.۴ میلیارد دلار برای واردات قطعات خودرو و موتور اختصاص داده شده که افزایش ۳۲ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشته است. در مرحله سوم واردات خودروی سواری کارکرده از مناطق آزاد تصویب شد که فرآیندهای اجرایی آن در حال پیگیری است. در حال حاضر آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو در دولت تصویب شده باشد ولی ابلاغ نشده باشد، نداریم.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد