Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به مسری بودن این بیماری و انتقال آن از طریق غذاهای مانده در کیسه های زباله که ممکن است سلامتی پاکبانان را تهدید کند، لازم است مبتلایان به کرونا در شهر اصفهان در تماس با سامانه ۱۳۷ از شهرداری درخواست کیسه های زباله با رنگ قرمز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با قرارگرفتن زباله ها در کیسه های قرمزرنگ، دو هزار و ۵۰۰ پاکبانی که در ۱۵ منطقه شهرداری وظیفه جمع آوری زباله ها را برعهده دارند کمتر دچار تهدید با این بیماری می شوند.

رئیس اداره خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام پیمانکاران موظف شده اند تا ماسک و اقلام تجهیزات بهداشتی را در اختیار پاکبانان قرار دهند، تصریح کرد: چنانچه پیمانکاری در این مسیرکوتاهی کند با آن به شدت برخورد می شود.

وی ادامه داد: سختی کار پاکبانان و استفاده مداوم از ماسک و دستکش گاهی باعث شده تا در برخی مواقع آنها از ماسک استفاده نکنند که به آنها گوشزد می شود تا این مهم رعایت شود.

جمع آوری روزانه یک هزار تن پسماند خانگی در اصفهان

ساکتی ابراز داشت: روزانه هزار تُن پسماند خانگی از در منازل ۶۰۰ هزار خانوار در شهر اصفهان جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 4892242

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا معاونت خدمات شهری اصفهان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد طرح غربالگری گرگان روز طبیعت سال جهش تولید بیرجند ضدعفونی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • بومی سازی تبدیل پسماند پلاستیک به سوخت جامد
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها