Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:35:16 GMT

پرسپولیس در جایگاه پنجم برترین تیم‌های آسیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۴۳۲

در رنکینگ جدید فوتبال جهان که از سوی FTB اعلام شده است، پرسپولیس همچنان بهترین تیم ایران و پنجمین تیم آسیاست.

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت فوتبال دیتابیس که رنکینگ جهانی، قاره ای و کشوری لیگ های مختلف را اعلام می‌کند، در جدیدترین آمار خود پرسپولیس را به عنوان تیم 141اُم جهان معرفی کرده است. استقلال که در ایران دوم است، در رتبه 221 جهان جای گرفته و سپاهان و تراکتور به ترتیب در رده 304 و 445 قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در رنکینگ قاره ای، تیم الهلال عربستان صدرنشین آسیاست. از ایران، پرسپولیس بالاتر از النصر عربستان، السد قطر و کاشیما آنتلرز ژاپن پنجم است و رقیب سنتی سرخ ها یعنی استقلال نیز در رتبه سیزدهم جای گرفته است. سپاهان که پس از نتایج درخشان در لیگ قهرمانان آسیا امتیاز بیشتری را به خود اختصاص داده، به رتبه بیستم صعود کرده اما تراکتور با قرارگیری در رده سی و سوم، حال و روز خیلی خوبی ندارد.

 

ذوب آهن، شهرخودرو، فولاد و صنعت نفت به ترتیب تیم های پنجم تا هشتم رده بندی ایران را تشکیل داده اند. این در حالی است که سبزپوشان اصفهانی این فصل وضعیت خوبی ندارند اما به سبب نتایج درخشان قبلی، همچنان پنجمین تیم برتر ایران به شمار می‌روند.

 

پرسپولیس تهران عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی

صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی پنج بر سه به سود افغان‌ها همراه بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد.

بنابراین تیم های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به جصاف هم خواهند رفت.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد؛ رتبه نخست پرفروش‌ترین داروها در ایران
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز