Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@00:28:53 GMT

اعلام صنوف مجاز به فعالیت در پایتخت طی بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۴۶۰

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی درباره صنوف مجاز به فعالیت در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شد در ستاد ملی مقابله با کرونا  تا اطلاع ثانوی صنوف عرضه کننده مایحتاج و کالاهای عمومی اساسی به صورت شبانه روزی اجازه فعالیت دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی، مراکز خدمات فنی خودرو و تأسیسات منازل، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی، مراکز پخش دارو و داروخانه‌ها، مراکز تأمین آمبولانس دولتی و خصوصی نیز مشمول خدمات رسانی شبانه رورزی به شهروندان هستند و منعی برای فعالیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی ادامه داد: همچنین باتوجه به احتمال انتشار ویروس کرونا در برخی اماکن عمومی و پرتردد از جمله رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها، قهوه خانه‌ها، سفره خانه‌های سنتی و ...با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهر تهران، تمهیداتی اندیشیده و مقرر شد اقدامات کنترلی در این خصوص به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه عرضه قلیان همچنان ممنوع است، گفت:  ممنوعیت عرضه قلیان توسط واحدهای صنفی قهوه خانه و سفره خانه سنتی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و این موضوع به اتحادیه‌های صنفی مربوط ابلاغ و کلیه واحدهای صنفی ذیربط، تعطیل خواهند بود و در صورت تخلف نیز با متخلفان برخورد خواهد شد.

مرادی  از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اعم از جشن و عروسی، ختم، همایش، سمینار، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شامل کنسرت موسیقی و ... در اماکن عمومی خبر داد و تصریح کرد: به تبع آن کلیه واحدهای صنفی رستوران، تالارهای پذیرایی و باغ تالارها تا اطلاع ثانوی با اقدام داوطلبانه اغلب متصدیان مربوطه تعطیل است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره‌گذاری این خوردوی باکلاس مدیران خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد

به گزارش پارس نیوز، بر اساس اعلام سازمان ملی استاندارد ایران، مهدی انگورج، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات سازمان ملی استاندارد ایران در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد: برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره 6924 در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود.

گفتنی است، چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی از لحظه شکسته شدن اکسل خودرو ام‌وی‌ام X55 پرو و واژگونی آن در اتوبان کاشان-قم منتشر شد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است.

البته مدیران خودرو در پی این حادثه، اقدام به صدور فراخوان عمومی و سراسری کرده است به نحوی که به صورت فراگیر و در سطحی ملی، تمامی خودروهای X55 پرو را در سراسر کشور مورد بررسی فنی، تخصصی و دقیق قرار می گیرند.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • شماره‌گذاری ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • توقف شماره‌گذاری X ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی
  • توقف شماره‌گذاری X۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دستور سازمان استاندارد
  • شماره‌گذاری این خوردوی باکلاس مدیران خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌گذاری این خودرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌گذاریایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی متوقف شد
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند