Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس اخراج شدنش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ را یکی از بدترین خاطرات دوران بازیگری‌اش دانست. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وین رونی می‌گوید حادثه جنجالی اخراجش در بازی تیم‌های ملی انگلیس و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2006 سبب نشد که رابطه میان او و کریستیانو رونالدو تیره و تار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی مهاجم سابق شیاطین سرخ که به زحمت خودش را به جام جهانی رسانده بود و البته هرگز هم نتوانست خودش را به شرایط ایده‌آل برساند، به خاطر  خطای عمدی کارت قرمز گرفت که البته داد و فریادها و ژست هم‌تیمی‌اش در منچستریونایتد یعنی کریستیانو رونالدو برای متقاعد کردن داور جهت اخراج او هم بی‌تأثیر نبود. چیزی که صحنه را جنجالی‌تر کرد، چشمک زدن رونالدو به هم‌تیمی‌هایش پس از اخراج رونی بود.

خیلی‌ها تصور می‌کردند که این اتفاق باعث بروز کدورت میان رونی و رونالدو شود هرچند بازیکن - مربی حال حاضر تیم دربی کانتی می‌گوید قبول دارد که اشتباه کرده و از رونالدو کینه به دل نگرفته است.

رونی به نشریه تایمز گفت: خطای واضحی داشت روی من شکل می‌گرفت. از یک طرف ریکاردو کاروالیو، مدافع سابق چلسی پیراهنم را می‌کشید و مرا هل می‌داد و از طرف دیگر پتیت به سمت من آمد. داور بازی، اوراسیو الیسوندو اما هیچ کاری نکرد و من هم پایم را روی کاروالیو گذاشتم. آن لحظه یکی از مواقعی است که شما به کاری که انجام می‌دهید فکر نمی‌کنید. می‌دانستم که حرکتم کارت قرمز دارد و بعد از اخراج شدنم به رختکن رفتم و ادامه بازی را از یک تلویزیون کوچک نگاه کردم و با خود می‌گفتم  اگر بازی را ببریم، من از حضور در مرحله نیمه نهایی و فینال جام جهانی محروم هستم و اگر ببازیم هم تقصیر من است. آن بدترین و عجیب‌ترین احساسی بود که در دوران بازیگری‌ام تجربه کردم.

رونی افزود: در رختکن گوشی تلفن همراهم در دستم بود و کلی پیام درباره حرکت رونالدو دریافت کردم. وقتی که رونالدو به سمت الیسوندو دوید تا بخواهد مرا اخراج کند، او را هل دادم. در‌ آن لحظه باورم نمی‌شد اوست که دارد از داور می‌خواهد مرا اخراج کند اما وقتی که به رختکن رفتم و کمی آرامتر شدم دیدم که اگر من هم جای رونالدو بودم احتمالاً همین کار را می‌کردم.

مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس عنوان کرد: اگر رونالدو خطایی سزاوار دریافت کارت قرمز انجام داده بود و اخراجش به ما برای بردن بازی کمک می‌کرد، من هم به سمت داور حمله می‌کردم و از او می‌‌خواستم که به او کارت قرمز بدهد. بله اگر فردا همان روز چنین فرصتی پیش می‌آمد، چنین کاری می‌کردم. با خودم گفتم در واقع خودت هم در نیمه اول تلاش کردی که داور را متقاعد کنی رونالدو شیرجه زده و باید به او کارت زرد بدهد. قضیه چشمک هم چیز خاصی نبود و اهمیت نداشت. من اصلاً آن را ندیدم.

روایت مارکا از درگیری لفظی پدرو و رونالدو در اولین ال‌کلاسیکوی مورینیو

 

برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس  گفت: بعد از بازی در تونل ورزشگاه به سمت رونالدو رفتم. احساس می‌کردم مهم است تا هنوز ماجرا داغ است، درباره‌اش صحبت کنم و این کار را هم رودررو انجام دهم. او هم به من نگاهی که معلوم بود می‌خواهد با آن بگوید متأسف است انداخت. ما دو در منچستریونایتد هم‌تیمی بودیم و قرار بود کنار هم بازی کنیم. به رونالدو گفتم؛ با تو مشکلی ندارم. از تورنمنت‌ لذت ببر و امیدوارم موفق باشی. چند هفته دیگر تو را می‌بینم. آنجا کنار هم سعی می‌کنیم که قهرمان لیگ شویم.

پس از اخراج رونی، بازی به وقت‌های اضافه و پس از آن به ضربات کشیده شد جایی که فرانک لمپارد، استیون جرارد و جیمی کاراگر هر سه ضربات‌شان را هدر دادند و رونالدو ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد تا در نهایت پرتغال با نتیجه 3 بر یک پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی فوتبال وین رونی منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال وین رونی منچستریونایتد کریستیانو رونالدو جام جهانی فوتبال وین رونی منچستریونایتد کریستیانو رونالدو ملی انگلیس کارت قرمز جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه فولاد خوزستان که یکی از باشگاه‌های خاص و قدرتمند فوتبال ایران محسوب می‌شود، در این فصل از لیگ بیست و سوم هرگز وضعیت خوبی ندارد. آنها یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ یک هستند و شرایط به گونه‌ای است که باعث شده فولادی‌ها در این فصل ۵ برد تجربه کرده‌اند و از طرفی با ۴ سرمربی متفاوت همکاری داشته‌اند که وضعیت عجیب این تیم  را نشان می‌دهد.

بهرام رضاییان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که درباره این مسئله و برکناری ایگناسیو مارتینز اسپانیایی پاسخگو بود، توضیح داد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه گذشته. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و همیشه آن را بالا دیده‌ایم. منطقی است که وجود فولاد در این جایگاه خوشایند نباشد. من نسبت به آقای مارتینز عرض کنم که در بازی رفت با ذوب اهن به جمع فولادی‌ها اضافه شدم و آن بازی مساوی شد. بعد از آن در بازی با پیکان ۷-۸ ضربه به تیرک ما خورد و بعد از آن هم با نساجی بازی کردیم. بعد از نیم فصل آقای مارتینز ۲۰ روز تیم را تعطیل کرد و من با ایشان صحبت کردم که ۲۰ روز تعطیلی از لحاظ بدنسازی به تیم ضربه می‌زند. من به او گفتم که من برای تیم برنامه دارم. ما یک بازی تدارکاتی با هوادار برگزار کردیم، باختیم و بعد از آن مقابل چادرملو هم باختیم و حذف شدیم.  در هر صورت هییت مدیره به این نتیجه رسیدند که آقای مارتینز از ما جدا شود.

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟