Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد از تدوین طرح تفصیلی نهایی نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی ظرف ۶ ماه آینده، توسط دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا حسین نژاد در حاشیه بازدید ازمنطقه ثامن و اقدامات انجام شده در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی در خصوص تعیین تکلیف طرح نوسازی بافت فرسوده این منطقه اظهار کرد: در خصوص طرح تفصیلی نهایی بافت پیرامونی حرم مطهر، از سوی وزارت راه وشهرسازی به دانشگاه تهران برای تدوین طرح ماموریت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که برای تدوین طرح تفصیلی نهایی ۶ماه زمان درنظر گرفته شده است، اظهارکرد: در این مدت پاسخگویی به شهروندان با توجه به تصمیمات شورای عالی شهرسازی ومعماری و طرح‌های تفصیلی قبلی و درحال تدوین انجام خواهد شد.

حسین نژاد به تبدیل زمین‌های پلاک‌های تخریب شده منطقه ثامن به فضاهای سبز وشهری اشاره وتصریح کرد: در راستای اجرای طرح نوسازی بافت فرسوده پیرامونی حرم مطهر پلاک‌هایی تملک و تخریب شده و به حال خود رها شده بود که این موضوع سیما و منظر این منطقه را مخدوش کرده بود.

معاون شهرسازی ومعماری شهرداری مشهد ادامه داد: اگر برای ساماندهی این زمین‌ها در انتظار کامل شدن تملک‌ها می‌شدیم زمان طولانی این زمین‌ها به صورت رها شده باقی می‌ماند که در اقدامی قابل تقدیر شهرداری منطقه ثامن این زمین‌ها را تبدیل به فضاهای سبز و شهری کرده است.

وی درخصوص تعیین تکلیف طرح بلند مرتبه ‌سازی در شهر مشهد نیز گفت: برای بلند مرتبه سازی طرح مستقلی وجود ندارد و بلند مرتبه سازی در قالب طرح‌های تفصیلی هفت گانه انجام خواهد شد که این طرح ها درحال تهیه است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نوسازی پیرامون حرم رضوی محمد رضا حسین نژاد پیرامونی حرم مطهر نوسازی بافت طرح تفصیلی زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ابوالحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: وضعیت مدیریت رواناب‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود و خوشبختانه روانابی وارد استان نشد وتن‌ها آبگرفتگی‌های داخل شهر مربوط به بارش‌ها در همان نقاط بود و در حوزه راه‌های استان نیز وضعیت مطلوبی داریم. 
وی ادامه داد: اکنون عمده محور‌های استان یزد باز هستند، ولی محور‌های یزد به دربید، یزد –خضرآباد، مروست به هرات واسفندآباد – صفاشهر، مسدود هستند که دهیاران در حال تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند. 
معاون امور عمرانی استانداراضافه کرد: در زمینه آبگرفتگی معابر و برخی منازل که دستگاه‌های خدمات رسان در حال تلاش هستند و پس زدگی فاضلاب که ۱۹ مورد بوده که توسط آب و فاضلاب در حال رسیدگی است و مواردی مانند آب گرفتگی بافت تاریخی یا خانه‌های بافت تاریخی توسط شهرداری بافت تاریخی یا میراث فرهنگی در حال رسیدگی هستند. 
ابوالحسینی گفت: انشالل در ۲۴ ساعت آینده شرایط به شرایط طبیعی برگردد و لی ۹۰ درصد شرایط طبیعی است و طبق قانون مدیریت بحران، پس از پایان بحران میزان خسارت برآورد می‌شود و در ۲۴ ساعت آینده میزان خسارات برآورده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است