Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: حضرت علی اکبر(ع) الگوی همه حاج قاسم و شهدای عزیزمان است چون سربازی ولایت را بالاترین درجه و مقام و منزلت انسان می دانست. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام و‌المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم‌ اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) به ما یاد در مسیر حق و کار خدا ناامیدی و غصه راه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی افزود: وقتی مسیر ما حق و تکلیف است ترسی نداریم که نتیجه آن چه باشد و نتیجه آن مرگ و شهادت در راه خدا و یا پیروزی به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان‌کرد: ان‌شاالله به همت نسل جوان و لطف و عنایتی که مقام معظم رهبری نسبت به نسل جوان دارند، جوانان وارد میدان شده و جهشی در زمینه اقتصاد کشور ایجاد کنند.

قم| حضرت علی اکبر(ع) آئینه تمام نمای رسول خداستپوستر جدید خانه طراحان به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)+عکسعضو خبرگان رهبری: نسل جوان "معنویت و ایمان" حضرت علی اکبر(ع) را الگوی خویش قرار دهند

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: حضرت علی اکبر(ع) وقتی‌ جمله"انا لله و انا الیه راجعون" را از امام حسین(ع) شنید خطاب به پدر گفت ای امام عزیز ملاک حق و باطل برای من شما هستی، آیا مسیر حق است که امام حسین(ع) می‌گوید بله حق است و علی اکبر(ع) می‌گوید ملاک برای من همین است.

حاجی صادقی "ولایت مداری" را مهم ترین خصوصیت حضرت علی اکبر(ع) برشمرد و تصریح کرد: حضرت علی اکبر(ع) تاکید کرد برای من ملاک این است که تابع ولایت و امام خود باشم و هنگامی که مسیرم حق باشد کاری به نتیجه آن ندارم و بهترین نتیجه را نیز ولی خدا برای من رقم می زند.

وی ادامه داد: حضرت علی اکبر(ع) پیش از آنکه فرزند ممتاز امام حسین(ع) باشد برای اباعبدالله(ع) سرباز فرمانبر است، برخی به حاج قاسم می‌گفتند سردار دل‌ها ولی سردار سلیمانی می‌گفت من سرباز ولایت هستم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: حضرت علی اکبر(ع) الگوی همه از جمله حاج قاسم و شهدای عزیزمان است چون سربازی ولایت را بالاترین درجه و بالاترین مقام و منزلت انسان می دانست.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضرت علی اکبر ع حاج قاسم برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،بیش از دوهزار نفر از دختران و مادران اصفهانی در آرامگاه سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان با شهیدان به ویژه  سردار دل‌ها،  پیمانی دوباره بستند.

این کاروان دیشب همزمان با لحظه شهادت حاج قاسم در گلزار شهدا کرمان باردیگر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

پیمودن مسیر پیاده روی مصلی  امام علی( ع )کرمان تا بیت الزهرا حاج قاسم از دیگر برنامه های این کاروان بود.

این زائران از استان اصفهان و با ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • چه افرادی امام صادق(ع) را شهید کردند؟
  • روایتی از معلم شهید حاج علی اکبر شمشیری
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند