Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

عدم اعلام آمار رسمی کشته‌شدگان بر اثر کرونا در بلاروس موجب شده است که مردم محلی آگاه، به ویژه کارکنان بخش درمانی، شمار کشته‌شدگان را روی دیوارهای شهر مینسک و ویتبسک با اسپری بنویسند. با این حال مقامات روی این گرافیتی‌ها را با رنگ می‌پوشانند.

الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهوری بلاروس در مصاحبه با روزنامه انگلیسی تایمز تاکید دارد که کرونا تاکنون در این کشور تنها جان چهار تن را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از مردم کشورش خواسته با کار سخت در مزارع و رفتن به سونا دوبار در هفته سلامت خود را حفظ کنند!

برخی اظهار کرده‌اند که وزارت بهداشت بلاروس مبتلایان تازه را در فهرست مبتلایان به کرونا ثبت نکرده است و به جای آن، آن‌ها را در فهرست ابتلا به ذات‌الریه قرار می‌دهد.

رییس جمهوری لیتوانی، کشور همسایه بلاروس گفته است که نمی‌تواند به اطلاعات رسمی‌ که بلاروس منتشر می‌کند، اعتماد داشته باشد و وضعیت فعلی را با دیده تردید می‌سنجد.

لوکاشنکو در واکنش به این اظهارات گفته است: به ویروس خودتان رسیدگی کنید!

او همچنین اجازه داده که مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها باز بمانند و مردم را برای رفتن به سر کارشان تشویق می‌کند.

رییس جمهوری بلاروس در یک سخنرانی عجیب تاکید کرد که کار بر روی تراکتور مردم را از ابتلا به کرونا حفظ می‌کند. وی افزود: نباید نگران و مضطرب باشید و فقط باید کار کنید.

او گفت، تراکتورها و مزارع همه را درمان خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران، گفت: سالروز شکست آمریکا در عملیات طبس را گرامی می‌داریم. در عین‌حال جا دارد از مردم خوب سمنان برای استقبال از آقای رئیس جمهور و هیأت همراه در سفر استانی هفته گذشته تشکر کنم.

وی افزود: امروز رئیس جمهور در سفر به پاکستان در جهت فعال کردن همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال و رشد دیپلماسی به سر می‌برد که امروز روز آخر این سفر به پاکستان است و رئیسی فردا به دعوت رئیس جمهور سریلانکا به سفر یک روزه به این کشور خواهد رفت که توافقات خوب و افتتاحی را شاهد خواهیم بود.

در حال تکمیل…

کد خبر 6086280

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • لوکاشنکو: پرستیژ بین‌المللی واشنگتن و لندن در حال افول است
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود