Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:57:29 GMT

تعطیلی ۷ واحد نانوایی در شهرستان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۳۷۳

تعطیلی ۷ واحد نانوایی در شهرستان قزوین

مصیب بهرامی رئیس اتحادیه نانوایان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اضافه کرد: با شیوع کرونا نانوایان موظف به استفاده از کارت خوان و رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش هستند و به علت رعایت نکردن این موارد ۷ نانوایی در شهرستان قزوین تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی افزود:نانوایی‌ها در صورت رعایت نکردن بعد از تذکر شفاهی و کتبی پلمب می‌شوند.

رئیس اتحادیه نانوایان قزوین اضافه کرد: تعطیلی نانوایی‌ها ۲۴ ساعت است و با تعهد کتبی می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

او افزود: در صورتی که مشتریان کارت بانکی نداشته باشند و مجبورند از پول نقد استفاده کنند فردی در نانوایی باید پول را دریافت کند که به هیچ وجه به خمیر نان دست نزند.

بهرامی گفت: ضد عفونی سطوح از جمله میز نان و سرویس‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا  باید به صورت روزانه و مداوم انجام شود و به همین منظور ۹۰۰ گالن محلول ضدعفونی کننده، ۵۰ کارتن دستکش با هزینه‌ای کمتر از بازار و دو هزار ماسک رایگان بین نانوایان شهرستان قزوین توزیع شد.

او افزود: به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی ۳۵ نانوایی هم اخطار کتبی گرفتند.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان قزوین؛ ۷۴۰ واحد نانوایی در شهرستان قزوین فعال است.
انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ضدعفونی کردن شهرستان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ فرزادپور، رئیس پلیس فتای قم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با اجرای طرح نور از ۲۵ فروردین هرگونه اقدامی که منجر به جریحه‌دار شدن عفت عمومی شود از مصادیق رعایت نکردن عفاف و حجاب به شمار می آید.

رئیس پلیس فتای استان گفت: از زمان اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ صفحه در پیام رسان‌های داخلی و خارجی که متعلق به افراد مشهور، کسب و کارهای خانگی و اصناف بوده بررسی شده است.

سرهنگ فرزادپور بیان داشت: در پی این رصد نزدیک به ۱۵۰ نفر از صاحبان صفحات مجازی از سوی پلیس تذکر دریافت کرده و برای تکرار نکردن جرم خود متعهد شدند.

وی مصادیق رعایت نکردن عفت عمومی در بستر فضای مجازی را «نداشتن پوشش مناسب»، «استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل»، «بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب» و «ترویج سبک زندگی غربی» برشمرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس پلیس فتایی استان اعلام کرد: فعالان عرصه فضای مجازی در صورت اصرار بر انتشار محتوای مجرمانه قطعاً به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ فرزادپور افزود: شهروندان با دیدن هرگونه هنجار شکنی در بستر فضای مجازی می‌توانند با شماره ۰۹۶۳۸۰ ارتباط بگیرند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه