Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@02:27:13 GMT

گوگل هشدارهای مربوط به ویروس کرونا را برجسته می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۵۳۶

گوگل هشدارهای مربوط به ویروس کرونا را برجسته می‌کند

گوگل مطالب مهم در مورد ویروس کرونا را برجسته و امکان مطالعه بیشتر درباره آن‌ها را برای کاربران مهیا می‌سازد.

 به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گوگل نتایج جستجو شده برای ویروس کرونا را بیش از گذشته بررسی و نکات مهم آن‌ها را برجسته‌سازی می‌کند. باتوجه به گسترش ویروس کرونا در جهان و نیاز مردم به کسب اطلاعات در مورد این بیماری گوگل داده‌های اینترنتی دقیق‌تری را در مورد کووید-19 ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع گوگل روشی جدید را به کاربران خود معرفی کرده است تا آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به مهم‌ترین منابع اطلاعاتی در مورد این بیماری دست پیدا کنند. البته در حال حاضر این ویژگی تنها در مورد وب‌سایت‌های مراکز بهداشتی معتبر و سازمان‌های دولتی مورد تایید گوگل اعمال می‌شود. به عنوان مثال اگر کاربران بخواهند جدیدترین توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت در مورد گوگل را بداند این موتور جستجو سریعا آن‌ها را راهنمایی می‌کند.

هم‌اکنون در کشورهای مختلف مدارس و دانشگاه‌ها برای جلوگیری از گسترش بیشتر کرونا تعطیل است و در چنین شرایطی میلیون‌ها دانش‌آموز و خانواده آن‌ها در سراسر جهان نیاز دارند از آخرین خبرها در مورد نوع و زمان فعالیت مراکز آموزشی اطلاع داشته باشند. یکی از روش‌های متداول در بین مردم برای آگاهی از اخبار بیماری کرونا، جستجو در گوگل است. زمانی که کاربری موضوع تعطیلی مدارس را جستجو می‌کند هزاران نتیجه نمایش داده می‌شود و مشخص نیست کدامیک از آن‌ها معتبر است.

در چنین شرایطی گوگل به کمک کاربران آمده و وب‌سایت‌های معتبر و قابل اعتماد را برجسته‌سازی می‌کند تا از انحراف کاربران جلوگیری شود. یکی از مدیران ارشد گوگل گفت: شرکت گوگل به طور فعالانه‌ای در مبارزه با بیماری کرونا حضور دارد و تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات برتر امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهیم.

کارشناسان فناوری امیدوارند با اضافه شدن چنین ویژگی به گوگل از این پس شایعه‌های کمتری در فضای مجازی منتشر و مورد توجه مردم قرار گیرد. قطعا رعایت نکات بهداشتی در مورد سلامت روان به همان انداره سلامت جسمی در مسیر مبارزه با کرونا حائز اهمیت است.

انتهای پیام/4144/

منبع: آنا

کلیدواژه: گوگل ویروس کرونا مبارزه با کرونا جستجوهای اینترنتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • این استان رکورد دار آمار حیوان گزیدگی در کشور
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند