Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی پارس جنوبی شرایط سختی را تحمل می کند و از محقق نشدن وعده های مدیران باشگاه ناراحت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مگنو باتیستا هافبک باتجربه پارس جنوبی بعد از تعطیلی مسابقات فوتبال به خاطر شیوع کرونا در جریان یک بازی تدارکاتی با نساجی مازندران دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی شد که باید پایش را به تیغ جراحان می سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتیستا که از آن زمان هیچ اقدامی روی پای خود نکرده خواهان آن است تا به برزیل برود و مراحل درمانی را در کشورش سپری کند.

از طرفی مسئولان باشگاه پارس جنوبی اقدامی برای پرداخت مطالبات او انجام ندادند و حتی بلیت سفر به برزیل را نیز برایش تهیه نکردند. در این خصوص گفته می شود باتیستا از مسئولان باشگاه خواسته مبلغی را به او بدهند تا بتواند به برزیل برود و جراحی کند اما این مبلغ مورد قبول مدیرعامل پارس نیست.

در چنین شرایطی باتیستا بیش از یکماه است بلاتکلیف شده و ناراحت است. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت:

«هفته پیش با آقای مرادی مدیرعامل صحبت کردم و گفتند همه چیز حل می شود اما تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده و نمی دانم باید چه کاری انجام دهم.»

وی ادامه داد:

«بیشتر از یکماه است مصدوم شدم ودر تهران تنها اموراتم را می گذرانم. این شرایط برایم دشوار است. حتما می دانید باید خیلی سریع پایم را عمل کنم اما متاسفانه باشگاه هیچ اقدامی نمی کند و من فقط وعده می شنوم.»

باتیستا در پایان افزود:

«من می خواهم در برزیل جراحی کنم و نمی دانم چرا مدیرعامل باشگاه زیر بار این موضوع نمی رود. مدتها است از خانواده ام دورم و فکر می کنم طبیعی باشد که بخواهم کنار خانواده ام دوران نقاهت را سپری کنم تا دوباره به فوتبال برگردم. امیدوارم باشگاه شرایطم را درک کند و کمک انجام دهد تا در سریعترین زمان مشکلم حل شود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارس جنوبی جم هافبک برزیلی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلاین؛ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در خردادماه ۱۴۰۰ دقیقاً دو ماه پیش از آغاز دوران ریاست‌جمهوری گفت: امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد؛ خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:او در ادامه صنعت خودرو را از دغدغه‌های مهم و در عین حال قابل حل مردم به شمار آورد و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش کمیت و کیفیت و قیمت‌گذاری خودرو اظهار کرد: در کشور ما تولید خودرو داخلی به اندازه مورد نیاز نیست.

با مقایسه اختلاف قیمت کارخانه تا بازار چند خودرو ایرانی، می‌توان متوجه واقعیت‌های صنعت خودرو شد.در کمتر از سه سال و نسبت به خردادماه ۱۴۰۰، قیمت کارخانه خودرویی همچون پژو پارس LX TU۵ از ۱۴۶ میلیون تومان به ۴۰۲ میلیون تومان رسید؛ در حالی که قیمت بازار آن از ۲۶۹ میلیون تومان به رقم باورنکردنی ۸۷۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مورد دیگری همچون کوییک معمولی در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان از درِ کارخانه به فروش می‌رسید، اما نرخ فروش آن در بازار ۱۵۲ میلیون تومان تعیین شده بود؛ به عبارتی اختلاف ۱۱ میلیون تومانی از کارخانه تا بازار. هم‌اکنون اختلاف قیمت کوییک S به ۱۴۴ میلیون تومان رسیده که به معنی افزایش ۱۳ برابری آن طی تنها سه سال است.

217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899196

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!